השגחה פרטית

הרבנית מאשדוד משתפת את הנס הפרטי שלה "הרכב פשוט התפוצץ! הכל עלה באש"

הרבנית האשדודית מיטל דאודי, שיתפה את עשרות אלפי עוקביה ברשתות החברתיות על הנס הפרטי שלה לפני מספר שנים ועל המסר שמלווה אותה עד היום הזה "לא יכולתי לקבל מסר יותר מרגש משמיים כדי להבין שהמילים שם עושות בס"ד עבודה טובה".

בפוסט באינסטגרם שפרסמה הרבנית דאודי, נכתב : "עיצרי. נס לפנייך!

חייבת לשתף אתכן בנס מעל הטבע שחיזק אותי מאוד!

זה אמנם קרה לפני כ-3-4 שנים, אבל מבחינתי דבר כזה הוא מעל הזמן!

בעלי נסע להביא ספרים מבית הדפוס בחולון (בזמנו היה לנו רק את "הביקוש לאמונה לא מסתיים אף פעם" חלק 1), כמה מאות עותקים נכנסו לרכב והוא יצא לדרך חזרה הביתה.

באמצע הדרך מישהו נצמד אליו ממש בכביש המהיר! בעלי לא הבין מה הוא רוצה… פתח את החלון והבחור ברכב השני צעק לו: "הרכב שלך עולה באש!".

בעלי עצר מיד את הרכב וראה שכל החלק התחתון של הרכב פשוט עולה באש! הוא התרחק מהרכב כ- 50 מטרים ואז הרכב פשוט התפוצץ! הכל עלה באש!

blank blank

לאחר שמכבי האש הגיעו וכיבו את האש, גילינו שהרכב הפך להיות גחל – אבל אף דף מהספרים לא נשרף, רק מהצדדים. כל קלפי "מאמינה" נשארו שלמים.

לא יכולתי לקבל מסר יותר מרגש משמיים כדי להבין שהמילים שם עושות בס"ד עבודה טובה 🙏🏻 ורצויות מאוד אצל השי"ת.

blank

אז תודה רבה לה', מי יודע ממה השריפה הזאת הצילה אותנו, מי יודע כמה עוונות נשרפו בע"ה, לא שואלים שאלות… תודה לה' על השליח שהזהיר רגע לפני הפיצוץ שיכל להיגמר אחרת חלילה".

הרבנית דאודי משתפת את אשדוד אונליין: "מאז המקרה זכינו בס"ד להדפיס כבר 8 מהדורות מהספר הזה. הספר הזה ששינה כ"כ הרבה חיים. גם את שלי.

תודה על התזכורת שהביקוש לאמונה לא מסתיים אף פעם. תודה על השגחה פרטית".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך