סיפורה של ספה

כיצד ספה אחת יכולה לגרום למעשה טוב של חמישה אנשים למען אם חד הורית אחת? הסיפור המלא

י' מאזור ב' באשדוד היא אם חד הורית. היא חיה בדירה קטנה עם שלושת ילדיה. י' בקושי מסתדרת, אבל עושה ככל יכולתה לדאוג לילדיה. היא נעזרת מידי פעם באנשי "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי. י' אבזרה את הבית שלה לאט לאט, ועדיין חסרים לה דברים. אחד הדברים שהיא מאוד רצתה לביתה הייתה ספה. ספה בכדי שיהיה לה ולילדים היכן לשבת במהלך היום בסלון. אבל מאחר ולא היה לה כסף, לא הייתה לה ספה בביתה. אבל בשביל זה יש אנשים טובים. חמישה אנשים טובים שנרתמו בסופו של דבר לעזור לי' בחלום הקטן שלה.

זה התחיל עם תושב העיר שהחליט להחליף ספה. הספה הישנה שלו הייתה שווה לא מעט, אבל הוא רצה להתחדש. הוא פנה אל אנשי "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי ואמר שהוא תורם את הספה למי שצריך, אבל רק שיהיה מי שיוביל אותה. נחמן פרץ מיד בדק מי צריך וי' שענתה לו, לא האמינה שהיא עשויה לקבל את הספה שכל כך רצתה.

כאן נכנסו לתמונה עוד שני האנשים הנוספים שנרתמו לעניין. הראשון מבניהם היה המוביל שמעון דהן, שמיד הודיע כי הוא יעשה את ההובלה ללא עלות. אבל אנשי "נותנים מהנשמה" החליטו שאם נותנים ספה, אז זה מכל הנשמה… וחיפשו מישהו שינקה לה את הספה הישנה. פה הגיע האיש השני שנרתם לעניין. המדובר בבעלי חברת ניקוי הספות – The cleaner שהסכים לנקות את הספה וללא עלות.

ביום ראשון השבוע הגיע שמעון דהן עם אדם נוסף והעלו את הספה לביתה של י'. מאחר והיה קשה להוביל את הספה במדרגות בגלל גודלה, עלו השניים על רכב ההובלה והעלו אותה לתוך ביתה דרך המרפסת. בכך חסכו עלויות מנוף.

blank

י' לא ידעה את נפשה מרוב שמחה. היא פנתה אל נחמן פרץ מאנשי "נותנים מהנשמה" ואמרה לו: "כל הצום אני חולמת על ספה בבית. התפללתי שגם לנו תהיה. ותראה מה זה, יום אחרי הצום יש לי ספה. אני רואה שהתפילות שלי נשמעו. כמה שמחה זה לראות את הילדים יושבים בספה. עכשיו הם כמו כל הילדים. תודה רבה נחמן היקר שאתה השליח המושלם תודה למי שתרם את הספה המושלמת. אין מילים. הפך לי את הבית למושלם. תודה במיוחד למובילים. הם נלחמו בכל הכוח לעלות את הספה לבית. השם יברך את כולם. תודה מעומק הלב".

אגב אנשי "נותנים מהנשמה" כבר על פרויקט אחר לעזרה. באותו היום הם קיבלו בקשה מאם חד הורית אחרת שמבקשת עזרה בקניית או בניית סוכה, שכן אין לה לרכוש. היא רוצה מאוד שהילדים שלה יהיו גם הם בסוכה משלהם. וכך היא כתבה להם: "אין לנו אפשרות לקנות לילדים סוכה. הם נורא רוצים. רואים את השכנים בונים ובונים. בבקשה תראה מה תוכל לעשות, הילדים רק בוכים. זה רק בשביל הילדים".

מישהו רוצה להיות האיש הבא שמתחיל את הדבר הטוב?.

למעוניינים לעזור: "עמותת נותנים מהנשמה"

בנק מרכנתיל

על שם: נותנים מהנשמה

מספר חשבון 139029

מספר סניף 740

ניתן לתרום גם בביט – נחמן פרץ 053-520-1893

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך