עצרו. נקודה.

לאחר שני הפסדים רצופים, עצרה מ.ס אשדוד את הרצף וסיימה בתיקו 0:0 מול מכבי פ"ת, באשדוד. אשדוד שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-14 לאחר הרחקת טום בן זקן.
אלי לוי: (צילום: טל אקוקה)

אלי לוי, מאמן מ.ס אשדוד, רצה לעצור. לעצור את ההפסדים. אחרי שני משחקים רצופים בהם הקבוצה הפסידה באותה תוצאה, 1:0, הוא לא רצה להוסיף עוד הפסד. הוא רצה לנצח, ועוד בבית, את מכבי פ"ת גם היר "במועדון ה-7", הקבוצות עם 7 נקודות. ניצחון ואשדוד יכולה לקפוץ למלעה לכיוון שש הראשונות, הפסד, יסבך אותה בתחתית. בסוף היא סיימה את המשחק הזה בנקודה, כשהיר בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-14 לאחר הרחקת הקפטן טום בן זקן. לפעמים נקודה לאחר רצף הפסדים היא גם משהו טוב. נקודה.

מכבי פ"ת הגיבה ראשונה מחמיד את דמשקן שבעט פנוי והרוש מנע מבוכה כבר בדקה ה-3. אשדוד הסתבכה בדקה ה-14 כאשר טום בן זקן קיבל כרטיס אדום על פגיעה בירדן כהן. אשדוד לא נבהלה והייתה זו שדווקא חזרה מההרחקה כשהיא מתקרבת יותר לשער של פ"ת, למרות החיסרון המספרי.

אבל גם פ"ת הייתה במשחק. פ"ת הצליחה 9 דקות למחצית לעלות על הלוח אבל השער נפסל בנבדל. שלומי אזולאי (43) היה צריך לעשות הרבה יותר מהמצב מול וולף שוער פ"ת שיצר עבורו רועי לוי, שעבר חצי מגרש ו-3 שחקני פ"ת, אבל הוא החמיץ שער בטוח. הקבוצות ירדו למחצית באפס אפס.

blank
ה-11 של אשדוד.

המחצית השנייה הייתה בעיקר בין רחבות. למרות העדיפות המספרית, לא הייתה מכבי פ"ת טובה מאשדוד, שמצידה חיפשה אף היא את השער.  אשדוד הייתה ראויה לשתי מכות (73) כאשר בלם פ"ת החזיר כדור לשוער. אבל השופט אוהד אסולין לא שרק. מנע מאשדוד מצב מצוין.

אשדוד הייתה קרובה לשער של פ"ת רצתה להכריע את המשחק. 13 דקות לסיום, סתיו נחמני קיבל כדור ממרטין אנדז'י ובעט חלק באחד על אחד מול וולף, לידיים של שוער פ"ת. פ"ת  גם היא לא ויתרה (78) כשדזנט נגח מקרוב והרוש הדף. היה ברור ששער עכשיו יגמור את המשחק, אבל עד לסיום זה לא קרה וחלוקת הנקודות הגיעה עם השריקה.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, בן זקן, אוואני, דה לוקאס, קמהאני (בן הרוש, 46), אנדז'י, אג'יי, גטהון (שחף, 75), אברג'יל (מוצ'ה, 75), אזולאי (נחמני, 60), ממאטה  (רועי לוי, 18).

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך