נועם לייש נותח. ייעדר חצי שנה

לייש, שחקנה של מכבי אשדוד, עבר בהצלחה ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת.. עכשיו השיקום. ההערכה ייעדר חצי שנה מהמגרשים. לייש: "עכשיו השיקום הארוך. כבר מחכה לחזור".
ביום ראשון יש להם את מכבי ת"א על הראש. שחקני מכבי אשדוד. (צילום: פבל)

נועם לייש, הגארד של מכבי אשדוד/באר טוביה, נותח היום, רביעי ועבר שיחזור של הרצועה הצולבת. ההערכה היא שזמן השיקום יארך חצי שנה.

את הניתוח ערך, ד"ר גיא מורג, מהמרכז הרפואי ברמת אביב והוא עבר בהצלחה. הבשורה הרעה היא כאמור שהשחקן זקוק לחצי שנה להחלים. הבשורה הטובה היא שלא נמצא ממצא רפואי נוסף, מעבר לקרע ברצועה.

לייש אמר לאחר הניתוח: "אני שמח שזה עבר. שמח יותר שהניתוח הצליח ולא נמצא כל ממצא רפואי אחר. מצד שני השיקום והעבודה הקשה מתחילים עכשיו. אני כבר מחכה לחזור למגרשים".

בקבוצה מתכוננים לקראת המשחק בשבוע הבא מול מכבי ת"א, ביום ראשון. באשדוד יודעים כי מדובר במשחק חוץ קשה מאוד, שעל הנייר למכבי יש עדיפות לנצח. אבל המסר שעובר מהצוות המקצועי לשחקנים הוא, חייבים לעשות הכל לנצח גם בת"א. הכל אפשרי. בקבוצה לא רוצים שוב מאזן שלילי, של 7:1 בפתיחת העונה, כמו בשנים האחרונות.

אגב הזר , אייזה סוואן נבחר לחמישיית השבוע, של מנהלת הליגה. סוואן כזכור קלע 34 נקודות מתוכן 9 שלשות, במשחק הניצחון על אילת. בקבוצה ממשיכים בניסיונות להכשיר את דונטה גארט, זר נוסף של הקבוצה. השחקן עובר טיפולים. במכבי אשדוד מאמינים כי יצליחו להכשירו. נראה כי בימים הקרובים תתקבל תשובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך