מחבלים במסווה של עיתונאים

צה״ל חושף: מסמכים של חמאס וגיהאד איסלמי פלסטינאי (ג"אפ) מאשרים כי שישה עיתונאים פעילים בערוץ אלג'זירה הם מחבלים בארגוני הטרור חמאס וגא״פ. בכתבה הלינק למסמכים שנמצאו בעזה.
המחבלים "העיתונאים".

צה"ל חושף היום, רביעי, מידע מודיעני ומסמכים רבים שנמצאו ברצועת עזה המאשרים את השתייכותם הצבאית לחמאס וגא"פ (ג'יהאד אסלמי פלסטינאי) של שישה עיתונאי רשת אל-ג'זירה בעזה – אנס אלשריף, עלאא' סלאמה, חסאם שבאת, אשרף אלסראג', איסמאעיל אבו עמר וטלאל אלערוקי.

המחבל-עיתונאי אסמאעיל אבו עמר הותקף על ידי צה"ל לפני מספר חודשים בעזה ונפצע. המסמכים מאשרים פעם נוספת את פעילות הטרור שלו, ממנה ניסתה רשת אל-ג'זירה להתנער.

blank

המסמכים כוללים טבלאות כוח אדם, רשימות קורסים להכשרות טרור, ספרי טלפונים ומסמכי משכורות למחבלים המוכיחים בצורה חד משמעית כי הם מתפקדים כפעילי טרור צבאיים של ארגוני הטרור ברצועת עזה. מסמכים אלה מהווים הוכחה להשתלבותם של מחבלי חמאס ברשת התקשורת הקטארית, אל-ג'זירה.

מרבית העיתונאים שצה"ל חושף בתור פעילים בזרוע הצבאית של חמאס מהווים את "חוד החנית" של הפצת מסרי התעמולה של חמאס במסגרת עבודתם באל-ג'זירה ובעיקר בצפון רצועת עזה.

לצפייה במסמכים המקוריים שאותרו ברצועת עזה:

https://www.idf.il/media/pa0jevmg/e8e85dc1-518d-4e08-b8a5-77576b4dea42.pdf

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך