פסטיבל "אושפיזין מוזיקלי" באשדוד חגג 30 שנות יצירה לתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד

במהלך הערב עלו בזה אחר זה שלושת האומנים המובילים בישראל בתחום המוזיקה האנדלוסית: ליאור אלמליח, משה לוק ובנג'מין בוזגלו וסחפו את הקהל עם ביצועים יוצאי דופן.

בערב שהתחיל בהרמת כוסית חגיגית במעמד ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, מנכ"ל המשכן, עו"ד יוסי עטר, מנכ"ל מרכז לפיוט ושירה, ישראל אוחיון ויו"ר המרכז לתרבות האנדלוסית לפיוט בישראל, טלי סהרוני,מנכ"ל התזמורת האנדלוסית אשדוד שלום לוטטי.

blank blank

במהלך הערב עלו בזה אחר זה שלושת האומנים המובילים בישראל בתחום המוזיקה האנדלוסית: ליאור אלמליח, משה לוק ובנג'מין בוזגלו וסחפו את הקהל עם ביצועים יוצאי דופן. רגע מרגש במיוחד נרשם כשבנג'מין בוזגלו ביצע את "מי שבירך" בתפילה לשובם של חיילנו והחזרת כל החטופים לשלום.

blank blank blank

במקביל על בימת יד לבנים עלה המופע "שירים שנשארים" בהשתתפות שורה של אומנים מוערכים: שרי, שימי תבורי, דורית ראובני, להקת סקסטה, עוזי פוקס, משה דץ ובניצוחו של דוד קריבושי שהרימו את המורל ומצב הרוח עם רפרטואר להיטים נוסטלגיים.

קרדיט צילום לירון מולדובן

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך