מועדים לשמחה

פרויקט האושפזין של אשדוד אונליין: טור חגיגי מאת חבר מועצת העיר עו"ד אופיר לסרי

חבר מועצת העיר עו''ד אופיר לסרי: "חובה עלינו להרים ראש, להתאחד כחברה , ולהילחם כאגודה אחת באויבנו המרים, אין אפשרות אחרת , זה כוחנו זו אחדותנו".

ביום ה של חול המועד אנחנו מארחים את עו"ד אופיר לסרי, חבר מועצת העיר זו קדנציה שניה. אופיר לסרי מכהן כסגן יו"ר דירקטוריון החברה לתרבות ופנאי וממונה על התרבות, ממונה על מרכז 'כיוונים' וצעירים יו"ר איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד – חבל יבנה יו"ר ועדת ביטחון ויו"ר ועדת שמות.

blank

אופיר לסרי: "חג הסוכות שמיני עצרת ושמחת תורה הם מקבץ של ימי חג שמקבלים בשנה הזו משמעות אחרת שונה ומורכבת מאוד. חג הסוכות מסמל עבורי אחדות, הישיבה יחד בסוכה, קיבוץ הגלויות , כל אלה האירו אצלי תקופת חיים שלמה. זה התחיל עוד בבית אבא , כל הפרוצדורה מצאת כיפור ועד לערב החג הייתה אתגר שמלווה בשמחה ואור, ובימים אלה אני תקווה שנשוב להיות מאוחדים לא כסיסמא אלא כדרך חיים ונקדש את הפסוק "ושמחת בחגך".

לפני זה נתפלל הרבה להשבת אחינו ואחיותינו ולניצחון חיילנו במלחמה . ברמה הלאומית החג הזה הוא נקודת ציון ליום שבו ספגנו כמדינה את אחת המכות הקשות והאכזריות ביותר בעשורים האחרונים, אנחנו לא אותה מדינה מאז 7- באוקטובר, כולנו עדיין ספוגי דם כאב וצער ומתפללים שמתוך העיר הארורה הזו, רצועת עזה יצאו חטופינו אל ביתם.

blank blank

במקביל אנחנו בהחלט יכולים לזקוף קומה על ההקרבה הערכיות ואהבת הארץ של חיילי צבא ההגנה לישראל במלחמה הארוכה בתולדות עמנו ישראל ועל התנהגות העורף שראויה ומעידה על חוסן. ומכאן , אם אנו חפצי חיים ורצון לשמור על מה שנבנה כאן בדם 76 -ב שנות קיומנו כמדינה, חובה עלינו להרים ראש, להתאחד כחברה , ולהילחם כאגודה אחת באויבנו המרים, אין אפשרות אחרת , זה כוחנו זו אחדותנו עם ישראל חי .

blank blank

מאחל לכל בית אשדוד ובית ישראל חג שיאיר לנו את הדרך, ישיב את אחינו ואחיותינו הביתה ,ישמור על חיילי צבא ההגנה לישראל אהובנו , ויעטרם בעטרת ניצחון".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך