מקורות ערביים: זה הצעד שהוכרז באיראן לקראת תקיפה ישראלית הצפויה

מקורות ערביים מפרסמים בשעות האחרונות כי באיראן הכריזו על כוננות חירום בכל הגופים הממשלתיים והבלתי ממשלתיים. מה יותקף? האנליסט הצבאי, סמיר רג'וב העריך בראיון לערוץ אל חדת' הסעודי כי תקיפה ישראלית באיראן עשויה להתרחש בימים הקרובים, עוד לפני סוף השבוע הנוכחי.

מד הלחץ ממשיך לעלות בקרב המשטר האיראני.  מקורות ערביים מפרסמים בשעות האחרונות כי באיראן הכריזו על כוננות חירום בכל הגופים הממשלתיים והבלתי ממשלתיים לקראת המתקפה הישראלית הצפויה

blank

ישראל תתקוף את הכור הגרעיני באיראן? לבינתיים האנליסט הצבאי, סמיר רג'וב, העריך בראיון לערוץ אל חדת' הסעודי כי התקיפה צפויה להיות מוגבלת בהיקפה: "לא תכלול את תוכנית הגרעין". עוד אמר כי "התקיפה הצבאית מוכנה".

עוד מדבריו של האנליסט הצבאי, סמיר רג'וב, שפורסם אמש באתר מעריב נכתב, כי רג'וב העריך בראיון לערוץ אל חדת' הסעודי כי תקיפה ישראלית באיראן עשויה להתרחש בימים הקרובים, עוד לפני סוף השבוע הנוכחי. הערכתו מתבססת על מספר גורמים, בהם הדלפות אחרונות על התקיפה והתבטאויותיו של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. "העובדה שביידן מדבר לראשונה על כך שהוא מכיר את הפרטים מרמזת שהכל סוכם לשביעות רצונה של ארה"ב", אמר רג'וב.לדברי האנליסט, התקיפה צפויה להיות מוגבלת בהיקפה. "היא לא תכלול את תוכנית הגרעין האיראנית ולא תהיה פרובוקטיבית מדי באופן שעלול לגרור את איראן לתקוף שוב", הסביר. רג'וב הדגיש כי "הרעיון המרכזי הוא לתקוף תשתיות, ציוד ונשק, ולא אנשים. במקרה של מטרות הקשורות למוסדות המדינה, ייתכן שיתקפו את הסמל אך לא יחסלו בכירים".

 

 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך