קושמרו נגד קושמרו

לראשונה אי פעם יישחק עומרי קושמרו, השחקן שאולי הכי מזוהה עם קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, נגד קבוצת נעוריו ואביו, עופר קושמרו היו"ר המיתלוגי של הקבוצה. אשדוד תתארח אצל מכבי ראשל"צ, היום, שני, בה משחק עמרי ('בית מכבי, 19.30).
עמרי קושמרו, בימים הטובים שלו בהפועל אשדוד. (צילום: דוד אסייג).

זה לא עוד משחק. קבוצת הכדוריד של הפןעל אשדוד תצא היום, שני, למשחק מול מכבי ראשל"צ ('בית ממכבי', 19.30) למשחק במסגרת המחזור החמישיש בליגת העל. אבל הפעם זה יהיה משחק "היסטורי", אם תרצו.

לראשונה אי פעם, יישחק בצד של מכבי ראשל"צ, עמרי קושמרו. קושמרו שגדל ושיחק בהפועל אשדוד כל חייו, היה הקפטן שלה והוא ספורטאי  הכי מזוהה איתה, ייפגש לראשונה בחייו מול קבוצת האם שלו. אסור לשכוח שבצד של הפועל אשדוד  נמצא אביו, "מר כדוריד" של אשדוד, היו"ר המיתולוגי של הקבוצה, עופר קושמרו, שעבורו בטוח זה לא יהיה עוד משחק. יהיה מעניין.

blank

באתר הקבוצה כתבו: "מודים, גם לנו זה מוזר. אומנם אנחנו עדיין לא מארחים את עמרי קושמרו ואת ניבו לוי בסוכה שלנו, אבל זה יקרה מחר (שני) בקאסה של מכבי ראשל"צ. שניים יקרים ואהובים, שהובילו וסימלו שנים יפות-יפות, טובות והישגיות, אבל זה הספורט… הם בצד של היריב במדים הצהובים".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך