מפגן אדיר של הציבור הספרדי החרדי בעיר: מעמד קבלת פנים המרכזית עם שמחת בית השואבה לרב הראשי לישראל שנבחר הרב דוד יוסף

מעמד קבלת פנים המרכזית עם שמחת בית השואבה לרב הראשי לישראל שנבחר הרב דוד יוסף שנבחר לאחרונה. כל רבני איחוד רבני הקהילות הספרדים השתתפו במעמד. נציגם של בני התורה הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר מסיעת ש"ס קיבל את ברכתם של גדולי הרבנים וחברי מועצת חכמי התורה. הרב דוד יוסף בירך את חיילי צה"ל והחטופים שיזכו במהרה לשוב לביתם לחיים ולשלום

אלפים מתושבי העיר השתתפו אמש (ראשון) במעמד האדיר של הקבלת פני רבו ו"שמחת בית השואבה" המרכזית בהשתתפות כל רבני העיר, ראשי ישיבות, ראשי כוללים וראשי קהילות שהתקיים ברחבת הישיבה "כנסת ישראל" ברובע ג' בעיר בראשותו של הרב מאיר מוגרבי.

במעמד האדיר והמיוחד שאשדוד טרם ראתה, הופיע לראשונה במיוחד מאז עלותו לכהן פאר, הראשון לציון רבי דוד יוסף הרב הראשי לישראל וחבר מועצת חכמי התורה יחד עם רבי שלמה מחפוד חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס.

blank

במשך כל העת עלו לבימת הכבוד רבני איחוד הקהילות, ראשי ישיבות וראשי כוללים בזה אחר זה מפאת חוסר מקום, חלקם עמדו בסמוך לבימה כדי להשתתף ולחזות במראה המרהיב אשר טרם נראה לציבור עולם הספרדי באשדוד.

במרכז הבמה ישבו: הראשון לציון הרב דוד יוסף, מרן הרב מחפוד, רבי מאיר כהן נשיא איחוד רבני הקהילות, הרב מוגרבי ראש ישיבת כנסת ישראל" וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי"ו.

את המעמד המוצלח של הקבלת פני רבו ושמחת בית השואבה עד לפרטים הקטנים, יזם נציגם של בני התורה הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס והממונה לחינוך תורני ויו"ר ארגון "מפרשים".

blank

בשירת "ימים על ימי מלך תוסיף" כשאלפים מצטרפים לשירה עם הזמרים הגדולים אבי אילסון ופיני איינהורן, בליווי תזמורתו של שמשון דניאל התקבלו הראשון לציון הרב דוד יוסף ומרן הרב שלמה מחפוד שעלו לבימה כשכל הרבנים עומדים על רגליהם.

blank

המנחה הכריז על המשא המרכזי של הראשון לציון הרב דוד יוסף שנבחר זה עתה, ובאופן הערכה מיוחדת לרבני הקהילות וראש העיר למרות זמנו הקצר, בחר להגיע לראשונה לאשדוד דווקא למעמד כאן ברחבת הישיבה הגדולה ולחזק את תושבי העיר.

בדבריו, הרב הראשי לישראל הרב דוד יוסף, עמד על מעלתו של חג הסוכות במצות השמחה שיש מצוה לשמוח בעיקר בחג הסוכות. וסיים בדברי ברכה והערכה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר מחזק את העיר בהקמת מוסדות חינוך ובתי כנסת ועושה עבודת קודש נפלאה, ראש העיר מכבד תלמידי חכמים, אני מברך אותו שיזכה להמשיך מחיל אל חיל ויראה ברכה בכל מעשי ידיו, למען כלל הציבור באשדוד אמן.

blank

איתו יחד כבוד ידידי חבר מועצת העיר הרב חיים אמסילי, רבותי, הרב אמסילי הוא הנציג של בני התורה העיר ועושה הכל למען האדרת התורה בעיר, ולמען כבודם של האברכים ובני התורה, יהי רצון שימשיך ויעלה מעלה מעלה לזכות את הרבים, ידידי הרב עובדה דהן יו"ר המועצה הדתית ראש וראשון לכל דבר שבקדושה שימשיך בכל פעליו הברוכים להרבות קדושה וטהרה בעיר.

בסיום בירך את כל תושבי העיר אשדוד, את חיילי צה"ל והחטופים שיזכו לצאת מחושך לאור גדול במהרה לחיים טובים ולשלום.

מרן הרב שלמה מחפוד שטרח במיוחד והגיע למעמד, ביקש שלא לשאת דברים, אך בירך את כל המשתתפים והביע את שמחתו הגדולה לנוכח ציבור האלפים שהגיע לכבד את המעמד ובירך באופן מיוחד את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואת נציגם של בני התורה בעיר הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס שימשיכו להגדיל תורה ולהאדירה.

blank

אחריו נשא דברים הרב מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי שקידם בברכת "ברוכים הבאים" את הראשון לציון רבי דוד יוסף אשר זכה לעלות לכהן פאר לתפקיד הראשון לציון והרב הראשי לישראל.

לאחר מכן הובאה ברכתו של רב העיר רבי חיים שמעון פינטו שנבצר ממנו להשתתף במעמד, ובירך את הרבנים ואת כל הקהל בברכת מועדים לשמחה ושנזכה לקבל את השפע הגדול משמחה זו לכל ימות השנה.

blank blank

לאחר מכן נמשכו השמחה והריקודים במעגלי הרוקדים ברחבה הגדולה של הישיבה הגדולה "כנסת ישראל" כאשר בתווך רקד ראש הישיבה הרב מוגרבי עם תלמידי הישבה ובוגריה ומשתתפים אחרים רבים.

רק לפני חצות לילה הסתיים המעמד הכביר והמיוחד אשר יחרט בזכרונם של האלפים הרבים של אחדותם של מרנן ורבנן בהשתתפות הראשון לציון ומרן הרב מחפוד שהאצילו מהודם והדרם על כל המשתתפים הרבים.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך