רוצים לשדרג את ההכנסות בעסק? אתם חייבים צ'אט בוט!

יותר ויותר בעלי עסקים, חברות וארגונים מבינים שהפעלת צ'אט בוט היא תנאי הכרחי להגדלת מכירותיהם, לשיפור שירות הלקוחות שלהם ולצמיחה עסקית מתמשכת ובת-קיימא שתגיע כתוצאה מכך
תמונות:freepik

במאמר זה ריכזנו עבורכם כל מה שחשוב שתדעו על היתרונות הטמונים בעבודה עם צ'אט בוט, על סוגי הצ'אט בוט השונים שישנם ועל האופן שבו עבודה עם צ'אט בוט תשפר באופן מרחיק לכת את איכות העבודה שלכם מבחינת מכירות ושירות לקוחות כאחד. 


מה זה בעצם צ'אט בוט?

צ'אט בוט (Chatbot) הוא למעשה תוכנה ייעודית המתמחה בלנהל שיחות טקסט, בין אם במבנה של שיחה טבעית ובין אם דרך בחירות שמבצע המשתמש.  השימוש בצ'אט בוטים נעשה לצרכים מגוונים: משיווק ומכירות ושירות לקוחות, דרך ייעוץ והדרכה ועד ללמידה וחינוך. כל זה בצורה אוטומטית לחלוטין , דבר שחוסך המון זמן ובעיקר כסף

 

אילו סוגי צ'אט בוט ישנם?

צ'אט בוטים מתחלקים לשני סוגים עיקריים, שמה שמבדיל ביניהם הוא מידת מורכבותה של התוכנה המאפשרת להם לדמות שיחה אנושית.

הצ'אט בוט מהסוג הפשוט והמוגבל יותר ברמת התחכום שלו, ניחן בסט מוכתב מראש של התנהגויות או חוקים שעל בסיסו מתנהלת השיחה.

לעומת זאת, צ'אט בוט המתבסס על בינה מלאכותית (AI) כדי להבין שפה, מסוגל לא רק להבין ולהגיב לניסוחים מגוונים יותר, אלא אפילו להשתפר עם הזמן באופן שבו הוא מתקשר עם המשתמשים הפונים אליו. 


מה היתרונות בעבודה עם צ'אט בוט?

לעבודה עם צ'אט בוט מספר יתרונות בולטים:

  • זמינות מיידית – בעוד שנציג שירות או מכירות יכול לתת מענה רק ללקוח אחד ברגע נתון, צ'אט בוט יכול לתקשר עם אלפי לקוחות באותו הזמן ולתת לכולם מענה מספק באופן מיידי. 
  • פוטנציאל למידה – ניתן לתכנת את הצ'אט בוטים גם לצרכים מורכבים יותר, ולהפוך בעזרתם מטלות יומיומיות לאוטומטיות: למשל, ארגון פגישות או ביצוע חיפוש מתקדם.
  • מהירות ויעילות – צ'אט בוטים יכולים לבצע באופן כמעט מיידי עסקאות, שינוי עסקאות, שינוי רישום ועוד – מה שלנציג אנושי עשוי לקחת כמובן זמן רב יותר. לכן שביעות רצונם של הלקוחות מהשירות תהיה גבוהה בהרבה.
  • אמינות ומקצועיות – בעוד שנציג שירות לקוחות או מכירות דורש הכשרה, ונציגים שונים עשויים לתת תשובות שונות ופתרונות באיכות שונה, צ'אט בוט שתוכנת היטב ייתן תמיד מענה מקצועי, אמין ויעיל ללקוחות.
  • חיסכון משמעותי – עבודה עם צ'אט בוטים כמובן תחסוך לכם עלויות גדולות לאין שיעור שהייתם מוציאים בהיעדרם על העסקת עובדים במכירות ובשירות לקוחות. 
  • רב-לשוניות – צ'אט בוטים יכולים לתקשר במגוון שפות, מה שיעיל במיוחד לחברות בינלאומיות וחוסך הרבה זמן וכסף על חיפוש נציגי שירות ומכירות שדוברים את אותן שפות.


צ'אט בוט – המפתח שלך להצלחה

אם אתם רוצים לצמוח מבחינה עסקית ומקצועית, חשוב כיום יותר מתמיד להתחיל לעבוד עם צ'אט בוט.  ככה תוכלו גם לחסוך בזמן , להגדיל משמעותית את איכות השירות למנף מכירות 

בחברת הציידים מתמחים בבניית צ'אט בוטים מותאמים אישית לפי הצרכים של העסק שלכם!

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך