הפועל אשדוד החתימה שתי סרביות

בהפועל אשדוד ממשיכים את ההצלחה עם הסרבים. גם קבוצת הנשים של האגודה, בכדוריד,החתימה שתי שחקניות סרביות לחיזוק. ראדמילה בוגדנוביץ, ווייסלבה גו'רג'ביץ הוחתמו. המטרה, לחדש את הימים הגדולים משנות ה-80 וה-90.

קבוצת הנשים של הפועל אשדוד החתימה שתי שחקניות זרות מסרביה ומאותת על כוונותיה העונה. הקבוצה החתימה את ראדמילה בוגדנוביץ, (26) ווייסלבה גו'רג'ביץ  (20), שהגיעו מהמועדונים הטובים ביותר בסרביה וכבר הספיקו להתאמן עם הקבוצה.

לא רק קבוצת הגברים של האגודה, שבהן משחקים רק שחקני חיזוק סרבים, גם קבוצת הנשים החתימו בשתי שחקניות מסרביה במטרה לבנות קבוצת נשים שתזכיר את ימי הזוהר בשנות ה90. באשדוד, כאשר היו מדברים על כדוריד , קבוצת הנשים היו תמיד בכותרות. בשנות ה80 -90 אף הגיעו להישגים רבים והביאו המון כבוד לאגודה.

בשנות ה-2000 קבוצות הנשים הלכו צעד אחורה ולא הצליחו לשחזר את ההישגים מהעבר. תבוסות מביכות בליגה ובלי תשתית של שחקניות צעירות, העתיד לא נראה מבטיח.בצעד חסר תקדים באגודה, לאחר שקיום קבוצת הנשים השנה הייתה בסכנה, התקבלה החלטה בהנהלת הקבוצה שלא מוותרים על מפעל קבוצת הנשים שקיים כבר 40 שנה באגודה ומביאים חיזוק משמעותי בכדי להעמיד קבוצה ראויה ומכובדת.

הסרביות באימון. המטרה לחדש את השנים היפות של קבוצת הנשים.
הסרביות באימון. המטרה לחדש את השנים היפות של קבוצת הנשים.

ראדמילה בוגדנוביץ, שחקנית בת 26 מוכשרת מאוד, ווייסלבה גו'רג'ביץ שחקנית בת 20 שהגיעו מהמועדונים הטובים ביותר בסרביה.
בוגדנוביץ החלה לשחק בגיל 8 והיא מתפקדת כפינה שוטרית ימינית. מדובר על שחקנית אגרסיבית מאוד שבולטת מאוד במשחק ההגנה שלה.
גו'רג'ביץ החלה לשחק בגיל 8 ומתפקדת כשחקנית מרכזת/שוטרית שמאל. שחקנית מהירה מאוד עם זריקה חזקה. בקבוצות השונות שבהן היא שיחקה היא בלטה בסקוררית מרכזית.

התקווה הגדולה היא לחזור לימים הגדולים בהם קבוצת הנשים הייתה שם דבר בכדוריד הישראלי. הדבר יהיה קשה מאוד ,התחרות גדולה מאוד בליגה כאשר 4 קבוצות חזקות מאוד מתמודדות השנה על התארים. המטרה הגדולה בשנה הזו היא להפגין יכולת טובה במשחקים ולעמוד בכבוד מול שאר קבוצות הליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך