סירושטיין נפצע ונטש את האימון

קפטן מ.ס אשדוד נפגע בכף ידו באימון ונלקח לטיפול אצל רופא הקבוצה ד"ר אלכס רוזנטל. האבחנה חבלה. למרות זאת יתאמן כרגיל ויישחק בשישי (15.00) מול הרצליה השלישית.
נטש את האימון. מיכאל סירושטיין
נטש את האימון. מיכאל סירושטיין. (צילום: פבל)

מיכאל סירושטיין, קפטן מ.ס אשדוד, נפגע היום (שלישי) במהלך האימון בכף ידו, נטש את האימון ונלקח לטיפול ואובחנה אצלו חבלה בכף היד.

זה ארע לקראת סוף האימון. תוך כדי האימון נפגע סירושטיין ולא יכול היה להמשיך ולכן נאלץ לנטוש. הוא הובהל אל רופא הקבוצה ד"ר אלכס רוזנטל וכאמור אובחנה חבלה. סירושטיין יחזור כבר מחר (רביעי) לאימון ויישחק ביום שישי מול השלישית הרצליה, שתגיע למשחק צמרת באשדוד.

אינברום מורחק. מי יחליפו? (צילום: פבל)
אינברום מורחק. מי יחליפו? (צילום: פבל)

בקבוצה נערכים לקראת המשחק. את מקומו של השוער רועי משפתי, המורחק, יתפוס כאמור השוער יואב ג'רפי. לגבי אור אינברום המורחק השני מהמשחק מול הפועל פ"ת, עדיין לא ברור מי יחליפו. ייתכן שיהיה זה רמי ביינשרדיני , או קובי דג'אני. גם דידיה קוגבינה בתמונה, בתנאי שהקבוצה תשחק עם 3 חלוצים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך