יום הכיפורים תשפ"ה

ד"ר לסרי: "הכאב העצום מחדד בשנה זו את התפילה, מעניק משמעות עוצמתית לבקשת הרחמים עלינו ועל כל ישראל"

לפני יום הכיפורים פנה ראש העיר לתושבי אשדוד. ד"ר לסרי: "אנו ערוכים לכל תרחיש. צוותי הביטחון של העירייה וכיתות הכוננות נמצאים במוכנות שיא, ופועלים כל העת כדי לאפשר את קיומן של התפילות כבכל יום כיפור. תחנות הרדיו השונות יפעילו גלים פתוחים במקרה של אזעקות".
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי כתב היום, שישי, לתושבי העיר רגע לפני כניסת יום הכיפורים

ד"ר לסרי: ״יה שמע אביוניך המחלים פניך…"יום הכיפורים הוא יום מיוחד של התאחדות, של יחד. יום קדושה המדגיש את ייחודו של העם היהודי אל מול אלוהיו, בין אדם לאדם ובין אדם למקום. השנה, נצעד אל בתי הכנסת ממש כמו לפני 51 שנה בעת מלחמת יום הכיפורים, כשסכנה ביטחונית מרחפת באוויר וכמו אז, גם היום, אני מאמין שננצח רק אם נהיה מאוחדים וחזקים יחדיו, כקהילה אחת.

ישראל נלחמת כבר שנה בכל החזיתות, והצער גדול על מות הבנים והבנות בשדה הקרב, ועל הנרצחים והנרצחות בערי העוטף, בקיבוצים ובפסטיבל הנובה. הכאב העצום מחדד בשנה זו את התפילה, מעניק משמעות מוחשית ועוצמתית רבה יותר, לבקשת הרחמים עלינו ועל כל עם ישראל.

גם ברגעים אלו, אנו ערוכים לכל תרחיש. צוותי הביטחון של העירייה וכיתות הכוננות נמצאים במוכנות שיא, ופועלים כל העת כדי לאפשר את קיומן של התפילות כבכל יום כיפור. תחנות הרדיו השונות יפעילו גלים פתוחים במקרה של אזעקות, ואנו קוראים לכם לדווח לנו על כל דמות חשודה או היתכנות לאירוע חבלני.

זה המקום לחזק את ידי כוחות הביטחון, חיילי וחיילות צה"ל הנלחמים בחירוף נפש נגד האיום הביטחוני מתמשך, ואנו מאחלים שיחזרו הביתה לשלום. אני מאמין שלכל אחד מאיתנו יש פיוט אהוב, ומבקש שנקדיש אותו לאיחולי חזרתם של 101 החטופים והחטופות שלנו, במהרה ובשם קדושת החג. אמן כן יהי רצון. צום קל ומועיל, ושניחתם כולנו לחיים טובים.אמן. ״יה שמע אביונך המחלים פניך, אבינו לבניך, אל תעלם אוזנך…״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך