ראש העיר יוזם: עוזר לכל חברי מועצת העיר בכדי לקדם את פניות הציבור

בישיבת מועצת העיר מתכננים, עוזר לח״מ העיר, במטרה לקדם את פניות הציבור.

לאחר זמן ממושך שחברי מועצת העיר הממונים על התיקים השונים במועצת העיר, מתקשים לספק עזרה לציבור, שתהיה לשביעות רצונם, הוחלט במועצת העיר להביא הצעה לחוק ע״י חבר מועצת העיר מטעם יהדות התורה עזרא שור, ובתמיכה של ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, כי חברי המועצה מהסיעות השונות, שלא נושאים את תיק סגר״ע במפלגתם, יקבלו אפשרות להעסיק עוזר מטעמם שינהל את כל מערך פניות הציבור, וייקל מאוד על הבירוקרטיה הקשה שמתנהלת כיום.

יצויין כי בערים הגדולות, ירושלים, ת״א, חיפה, חברי מועצת העיר מחזיקים במשרדים ומזכירות מטעם העירייה, וזאת במטרה להקל על העומס הרב שיש לנציגי הציבור בתפקידהם השונים, זאת כאמור שעל פי חוק חבר מועצת העיר לא זכאי למשכורת.

חבר מועצת העיר עזרא שור אמר השבוע ״כיום בכדי לעזור לתשוב במתן הנחה, או בעזרא עבור טפסים מסויימים, הוא נאלץ לשלוח לי את הבקשה בפקסים שונים ומזדמנים, וכדי להתנהל חזרה, אני צריך לבקש את טובת אחת העובדות בבניין העירייה, ואולי אף להפריע לה במהלך עבודתה.
אין ספק כי במקרה וההצעה הזו תעבור, יוקל על חברי המועצה לשרת את האזרח טוב יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך