"אנחנו לא רגועים".

הדובר יו"ר מכבי אשדוד, יורם אסרף, לאחר הניצחון הראשון בליגה של מכבי אשדוד על אילת 82:93. אסרף: "צריך לחשוב הלאה. מצפה לנו מכבי ת"א וזה לא יהיה קל". ניסיונות להכשיר את דיונטה גארט שנפצע במשחק.
"שרף פה לסיים את העונה". היו"ר אסרף. (צילום: פבל)

יו"ר מכבי אשדוד/באר טוביה, בכדורסל, יורם אסרף, כבר חושב קדימה. למרות הניצחון הגדול על הפועל אילת 82:93 אתמול (שני), בליגת ווינר בכדורסל, הוא כבר חושב הלאה.

אומנם הניצחון העלה את אשדוד למקום השמיני בליגה והיא כבר לא אחרונה. אבל אסרף רואה את המשחק הבא, מול מכבי ת"א: "אנחנו לא רגועים אנחנו עובדים וחשובים כל הזמן. זה היה רק משחק אחד. יהיה משחק קשה מאוד מול מכבי ת"א, אבל אנחנו תמיד מגיעים בכדי לנצח".

המשחקים הבאים מול מכבי והפועל ת"א, יהיו חשובים לקבוצה בכדי לדעת לאן מועדות פניה. אבל יהיו חשובים גם לסנטר מייקל גלאדנס שהקבוצה תצטרך להחליט אם ימשיך חוזהו אחרי המשחק מול הפועל ת"א. אסרף טוען כי יש כוונה להמשיך את חוזהו וייתכן שאומר זאת בכדי להוריד את הלחץ מהשחקן. אבל ברור כי שני המשחקים הקרובים יכריעו את מעמדו בקבוצה.

ניסיונות להכשיר את הזר דונטה גארט, שנפצע מול אילת ועובר טיפולים שהמטרה היא המשחק מול מכבי ת"א. בקבוצה מאמינים שגם יהונתן שולדבראנד, ששיחק חולה ולא יכול היה להמשיך בשל חום גבוה, יחלים עד למשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך