נחנך בית הכנסת המחודש ב'אסותא'

בהשתתפות יו"ר המועה"ד הרב דהן ומנכ"ל ביה"ח מר ארז ברנבוים נחנך בית הכנסת בבית החולים לאחר שהורחב ושופץ

יתקבלו התפילות לרצון: במעמד הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, מנכ"ל בית החולים מר ארז ברנבוים ורב ביה"ח הרב יעקב קיהן, נחנך בטקס קצר בית הכנסת שבבית החולים 'אסותא' לאחר ששופץ והורחב.

בית הכנסת המשמש את המאושפזים בבית החולים ובני משפחותיהם, עבר שינויים לאחרונה בעקבות העבודות להקמת המגדל החדש בבית החולים הנמצאות בעיצומן. כעת, לקראת החגים, הושלם בית הכנסת שכולל גם עזרת נשים כמתבקש, וזאת לאחר השקעה משמעותית מצד הנהלת בית החולים.

בתחילה התאספו צוות בכיר מבית החולים באולם בית הכנסת, שם נשא דברי תורה קצרים הרב עובדיה דהן יו"ר המועה"ד כשבדבריו עמד על חשיבות ההכנה לר"ה, כאשר הוא מציין כי אין כמו השלמת בית הכנסת המהווה מקום תפילה כהכנה הראויה לקראת החגים.

בסיום שיבח את פעילותו המבורכת של רב בית החולים הרב קיהן, כן בירך את כל צוות בית החולים ושיזכו כולם לרפואה שלמה. בקביעת המזוזה, כובד יו"ר המועה"ד הרב דהן יחד עם המנכ"ל מר ברנבוים.

רב בית החלים הרב קיהן הביע תודה למנכ"ל, וכן למר שי שריקי, מר תבור אנושי ומר מאיר רביבו. תודה מיוחדת הובעה למר דני עוז שמתמסר במיוחד לכל צרכי בית הכנסת. כן הוזכר שמו של רב בית הכנסת, הרב תומר בן שטרית, שנלב"ע כזכור במגיפת הקורונה ביומו הראשון של ר"ה.

בימי החגים הבעל"ט יתקיימו התפילות בבית החולים בהנחייתו של הרב עדיאל בן שושן. המאושפזים ובני משפחותיהם יהנו מסעודות החג, במסגרת ארגון 'לב חב"ד' של שליח חב"ד, הרב צבי גודמן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך