כתב אישום

סחיטה באיומים: כתב אישום נגד תושב אשדוד ועוד 3 שסחטו באיומים קשים תושב אזור ירושלים

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד עדי זטלאוי, חושן זטלאוי, יוגב אדי ונתנאל הרוש, תושבי קרית ים, אשדוד ובית שמש כבני 21-26, שסחטו באיומים את המתלוננים על רקע חוב כספי. אחד הנאשמים אף השליך לעבר ביתם רימון רסס. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הארבעה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אריאל אילוז מפרקליטות מחוז ירושלים, באוגוסט האחרון הגיעו הנאשמים לביתם של המתלוננים, הציגו מצג שווא בפני אמה של המתלוננת ונכנסו למתחם הבית. שם פגשו במתלונן והודיעו לו כי יש לו חוב בסך 70 אלף שקלים. המתלונן נשבע להם כי הוא לא חייב כסף והציע לנאשמים לקחת אותו למכונת אמת. בתגובה נאמר לו כי עליו לשלם את החוב עד ליום למחרת. לפני שהנאשמים עזבו את המקום נאמר לו, בין היתר, כי אם לא ישלם את החוב "דברים יעופו באוויר". יום לאחר מכן הגיעו הנאשמים בשנית ודרשו לקבל את החוב שלטענתם המתלונן חייב להם. אביו של המתלונן אמר כי יערוך בדיקה בעניין ושעד עריכת הבדיקה הוא לא ישלם. יום לאחר מכן השליך אחד הנאשמים רימון רסס לעבר מתחם הבית בו מתגוררים המתלוננים על מנת להניע אותם לשלם את החוב. בעת השלכת רימון הרסס, נכחו בבית המתלוננים, ילדיהם, אמה של המתלוננת, אחיה של המתלוננת וילדיו הקטנים. עם שמיעת הפיצוץ, אמה של המתלוננת, אחיה וילדיו יצאו מהבית. זמן קצר לאחר מכן, אחייניתה של המתלוננת מצאה את רימון הרסס.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של כניסה והתפרצות בצוותא למקום מגורים או תפילה או ממנו, כניסה והתפרצות בצוותא למקום מגורים או תפילה או ממנו, סחיטה באיומים בצוותא, נשיאת נשק בצוותא, סחיטה בכוח בצוותא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך