"נרעב עד המוות, עשו עוול לרב פינטו"

100 תלמידי ישיבה פתחו בשביתת רעב באוהל מחאה שהוקם בישיבת "שובה ישראל" ברובע י"ב

תומכיו של הרב יאשיהו פינטו החליטו להוביל מהלך קיצוני של שביתת רעב, במסגרת מחאתם נגד פרקליטות המדינה. היום (שלישי) החלו 100 תלמידי ישיבה מאשדוד ואשקלון בשביתת רעב, במאהל מיוחד שהוקם מול ישיבת "שובה ישראל" ברובע י"ב.

"לאחר השיעור שהעביר הרב פינטו ביום חמישי בישיבה, רבים מתומכיו היו המומים ממצבו הרפואי ומדבריו הברורים של הרב, והחלה יוזמה לפתוח בשביתת רעב. 100 תלמידים התנדבו ואמרו בצורה ברורה שהם מוכנים לשבות רעב עד מוות, כדי שהצדק ייצא לאור", כך אמר אחד ממובילי מאבק "צדף תרדוף", בן ציון עטיה.

"כבוד הרב חזק ואיתן", הוסיף עטיה, אחד ממקורביו של הרב שהופקד על המשימה המורכבת של עבודה מול העיתונאים. "הוא מנהל את לוח הזמנים שלו כרגיל, בצורה שוטפת. אף אחד לא יוכל לשבור אותו ואת רוח הנתינה שלו". אותה רוח נתינה, אומר עטיה, עומדת במרכז מפעל החיים של פינטו והיא זו ששומרת עליו ועל חסידיו גם היום.

עטיה מוסיף ואומר כי מתכוננים צעדי מחאה נוספים: קמפיין חוצות, הפגנה מול המטה הארצי של המשטרה, משמרות מחאה מול משרדי יחידת להב 433 בלוד, סרטונים ודפי תמיכה ברשתות החברתיות. אלו הם רק חלק מצעדי המחאה המתכוננים של חסידי הרב יאשיהו פינטו, נגד מה שהם מכנים "רדיפה נגד הרב ומשפחתו".

בן ציון עטיה הוסיף ואמר: "לצערנו, מערכת המשפט לא מוכנה לקבל עדויות חדשות, חשובות ביותר, שאמורות לשנות את התמונה מקצה לקצה ומסרבת לדון מחדש בראיות שמוכיחות את חפותו של הרב. הגענו לקו האדום, עם ישראל איתנו ואלפים שנעזרו על ידי הרב והרבנית, לא מתכוונים להחריש עוד. הרב אסר עלינו לעסוק בעניין, אבל כשאנחנו רואים את האכזריות של מערכת המשפט בישראל, אנחנו צועקים בקול רעש גדול: 'הרב פינטו, רב שמחל על כבודו, כבודו אינו מחול'. כל עוד שהרב והרבנית לא שילמו במחיר הבריאותי שלהם, עמדנו בצד. מאז שהם סובלים, אנחנו מתכוונים לצאת לרחובות ולהילחם על כבודו וכבוד משפחתו. לא ייתכן שהמשטרה והמדינה תעלים סיפור שלם מעיניי הציבור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך