ניצחון החיים בצל המלחמה

"בזמן שאויבינו מחפשים להחריב חיים, אנחנו כאן כדי להילחם על כל נשמה שניתן"

עלמה,פגה שנולדה במשקל 620 גרם, השתחררה היום, ראשון, מביה"ח אסותא אשדוד כשהיא שוקלת מעל 2.5 ק"ג. ד"ר עומר גלובוס, מנהל הפגייה ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "ההתקדמות של עלמה היא נס של ממש. יש סמליות רבה בכך שהיא משתחררת ערב ה-7 באוקטובר".
ד"ר עומר גלובוס, מנהל הפגייה וההורים. צילומים: דוברות אסותא אשדוד.

עלמה רפאלה, פגה שנולדה בשבוע 24+2 במשקל 620 גרם בלבד לזוג הורים תושבי העיר אשדוד בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, משתחררת היום מהפגייה לאחר 104 ימים. היא נולדה בלידה מהירה ומאתגרת, ושוקלת כעת 2540 גרם.

blank
צוות הפגייה וההורים.

ד"ר עומר גלובוס, מנהל הפגייה ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, מסביר: "ההתקדמות של עלמה היא נס של ממש. יש סמליות רבה בכך שהיא משתחררת ערב ה-7 באוקטובר, יום השנה לאירועים הקשים שפקדו אותנו. בזמן שאויבינו מחפשים להחריב חיים, אנחנו כאן כדי להילחם על כל נשמה שניתן, ובשבילנו זהו זכות לקדש את החיים. הנס הזה מזכיר לנו שכל אחד מאיתנו הוא נר קטן באור האדיר של החיים, והאור הזה לא יכבה."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך