פתחו שנה בהפסד

מ.ס אשדוד רצתה לפתוח את השנה בניצחון על הפועל חיפה, אבל זה נגמר בהפסד בייתי 1:0.

את השנה שיצאה סיימה מ.ס אשדוד בניצחוון 0:3 על חדרה. אשדוד רצתה לפתוח גם את השנה החדשה בניצחון, הפעם על הפועל חיפה שהגיעה לאצטדיון הי"א במוצ"ש. אבל זה נגמר בגול אחד לחיפה והפסד לאשדוד 0:1.

מהפתיחה הקבוצות חיפשו שער. דור חוגי (18) שלח כדור אדיר למשקוף של סהר חסון ומצד שני סתיו נחמני (21) ורועי לוי (23) היו קרובים לכבש מהצד השני, כשפעם הגנת חיפה חילצה ופעם יואב ג'ראפי שוער חיפה מנע בגופו את הכדור ברשת.

זה הייתה חחצית שבה שתי הקבוצות חיפשו את השער, הגיעו למצבים ששווים שער, אבל ירדו אליה בלי לכבוש.את השערים. אותם הם יחפשו במחצית השנייה.

blank
אלי לוי מאמן אשדוד.

מי שמצאה את השער ראשונה היתה הפועל חיפה (53) התקפה מסודרת של הפועל חיפה שהתחילה בהגנת חיפה, הגיעה אל לירן סרדל ששלח רוחב מצוין לגיא מלמד שהמשיך בנגיעה פנימה 0:1.

אלי לוי, מאמן אשדוד, הגיב בחילוף כפול. כשהכניס פנימה את איליה גטהון ואלעד שחף במקום רוזן ואדיר לוי. רועי לוי נכנס לעמדת המגן השמאלי. השורה התחתונה יותר שחקנים עם אוריינצטיה התקפית. אשדןד השתלטה על המשחק וחיפה ירדה אחורה לשמור על השער החשוב.  רגע לפני השריקה קיבל עומרי בן הרוש צהוב שני והורחק. בסיום חיפה ירדה עם שער אחד, שלוש נקודות ניצחון ראשון לשנה החדשה. אשדוד תחפש ניצחון אחר בשנה הזו.

מ.ס אשדוד: חסון, בן זקן (בן לוי, 86), אוואני, בן הרוש הורחק בתוספת הזמן, רוזן (גטהון,61), אנדז'י, אג'יי, אדיר לוי (שחף, 61)  רועי לוי, סתיו נחמני, ממאטה (אסיל כנעאן, 72)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך