תחזית שנתית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשנת תשפ"ה / עוזי הכוהן

טלה שנת תשפ"ה מזמינה את בני מזל טלה להיפתח ולהתחבר לכל האהבה שקיימת בעולמם ולפתוח את הלב. היכולת להימנע מסגירות רגשית, מרחמים עצמיים ומחשיבה שלילית חשובה מאוד בשנה זו. חוסר התלהבות, דחיינות וחוסר חשק עשויים לגרום לכם נזק, לכן בשנה זו, יהיה עליכם להקפיד שלא לשקוע בדכדוך ובאפתיות.

 

שור שנת תשפ"ה היא שנה דינמית, שנה בעלת עליות וירידות. המאפיינים של תשפ"ה הם חוסר יציבות רגשית וחוסר יציבות כלכלית שגורמים לחולשה רגשית ולפגיע בדימוי העצמי. שנת תשפ"ה היא שנה של התמקדות בעבודה ובכסף, רבים מכם עדיין מחפשים בשנה זו את הדרך ליציבות חומרית ולהצלחה.

 

תאומים קלף הטארוט שמייצג את בני מזל תאומים לשנת תשפ"ה הוא קלף שבע המטות. הקלף מזמין את בני מזל תאומים להתחבר בשנה זו לאומץ לב, להתחבר לאמונה ולמיומנויות שלהם וזאת על מנת שיוכלו להתמודד בהצלחה ובחוכמה עם כל האתגרים והמכשולים שמצפים לכם בשנה זו.

 

סרטן: התחושה הכללית בשנת תשפ"ה מבשרת לרבים מבני מזל סרטן כי הגיעה העת להכניס מעט רוחניות לשגרת חייהם. תהליך זה של התחברות לפן הרוחני שקיים בכם יאפשר לכם בשנה זו, להביא לידי ביטוי את היכולות הרבות הטמונות בכם. יכולות אלו יסייעו בידכם להושיט עזרה, ולטפל בעצמכם ובסובבים אתכם.

 

אריה: צפויה שנה דומיננטית, שנה פעלתנית, תוססת ורווית תנועה ועשייה. זו שנה נהדרת להרחבת אופקים ולרכישת חכמה וידע. מילת המפתח של שנה זו היא אסרטיביות ונחישות. הקלף השנתי ממליץ לבני מזל אריה לקבל בשנה זו את ההחלטות שלהם על פי ההיגיון ולא על פי הרגש.

 

 

בתולה: זו שנה מצוינת להגשמת עצמית ומימוש עצמי, הסבה מקצועית או תחילתה של עבודה חדש תעניק לכם כוחות חדשים. תשפ"ה היא שנה של סיום של פרק ותחילתו של מסע חדש ומרגש. פרידה ממקומות, מאנשים ומעיסוקים שכבר לא תורמים לצמיחתכם הרוחנית, תאפשר לכם לפגוש אנשים ומקומות חדשים.


מאזניים
: הקלף השנתי מלמד על כך ששנה מאתגרת בפתח. על מנת לעבור את השנה הזו בכמה שפחות נזקים, יהיה עליכם בני מזל מאזניים לסגל גמישות מחשבתית ואף להגיע להשלמה אם אי אלו מגבלות שקיימות בעולמכם. אימוץ של חשיבה שכזו יאפשר לכם להימנע ממאבקי אגו וויכוחים עם הסובבים אתכם.

עקרב: זו שנה מורכבת שיש להתנהל בה בזהירות העיקר מבחינה כלכלית וחומרית. בשנה זו תיתכן תחושת מחסור הן מחסור או היעדר ביטחון וודאות כלכלית והן מחסור או קושי להתחבר אל שמחה פנימית והדבר ישפיע האופן ניכר על מצב הרוח ועל היחסים שלכם עם הסובבים אתכם.

 

קשת: תשפ"ה תלווה בתחושת עומס רגשי ופיזי. הדבר נובע מעצם העובדה שאתם רוצים להשיג המון דברים ומהר. יתכן ששיטה זו עשויה להניב לכם רווח מסוים שיבוא ליד ביטוי בהצלחות כאלה או אחרות גם בתחום המקצועי וגם בתחום האישי, אך בשלב מסוים התקדמותכם תואט ותחושת תקיעות עשויה להיות מנת חלקכם.

 

גדי: קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל גדי הוא קלף הכוח. הקלף מעיד כי השנה של בני מזל גדי היא שנה חיובית בעבורם. המהות הרוחנית של שנה זו מדברת על היכולת שלכם לשלוט ולמשול ביצירים שלכם. זו היא שנה טובה להתחבר אל כוח, עוצמה, תעוזה, שליטה פנימית וכוח רוחני.

 

דלי: היכולת להתמודד בהצלחה עם תחושות של חוסר ודאות, יאפשרו לכם להימנע מעצירה ומבזבוז של זמן יקר. התחברות מחודשת אל ביטחון עצמי ואל אמונה ביכולותיכם הם רק חלק מתוך המשימות הרבות שממתינות לכם בשנה זו. השנה תזמן לכם מבחנים שקשורים בסבלנות ובסובלנות והיכולת שלכם להתגבר על חשדנות וכעס.

 

דגים: היכולת להתחבר אל שמחה פנימית וחשיבה חיובית היא זאת שמשפיעה לחיוב על השנה הנוכחית. זו היא שנה טובה למימוש עצמי ולהגשמת שאיפות ומטרות אותן אתם רוצים להגשים. תשפ"ה תתאפיין בחיי חברה מגוונים ונכונותכם להשתטות ולקחת חלק באירועים חברתיים תשפר את הדימוי העצמי שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך