אופיר מרציאנו עשוי לחזור ארצה

על פי פרסומים בבלגיה, מרציאנו עשוי לחזור בינואר. זאת לאחר של נכלל בסגל של קבוצתו מוסקרון. מרציאנו לא מרוצה ממעמדו. בארץ יש כבר מתעניינות. מכבי חיפה והפועל ת"א. ניר ביטון גם הוא אקס מ.ס חתם בסלטיק עד 2020.
אופיר מרציאנו
נראה אותו במ.ס אשדוד? אופיר מרציאנו

אופיר מרציאנו שוערה של מוסקרון הבלגית ונבחרת ישראל ובעבר מ.ס אשדוד, עשוי לחזור ארצה בינואר.

כזכור בתחילת העונה עבר מרציאנו מאשדוד לקבוצה הבלגית. מרציאנו שאיבד לאחרונה, את מקומו בהרכב קבוצתו, לאחר הבאת שוער ברזילאי, לא נכלל בסגל הקבוצה במשחקה האחרון מול אנדרכלט. על פי פרסומים בבלגיה, השוער לא היה מרוצה ממצבו וערך שיחה עם ראשי הקבוצה הבלגית.

עוד נודע כי אם ישוב ארצה יש כבר כמה קבוצות בליגת העל, עליהן פורסם, כמו מכבי חיפה והפועל ת"א, שרוצות לראותו משחק בקבוצה, אולי אפילו לטווח ארוך.

לגבי מ.ס אשדוד, הרי שבקבוצה מרוצים משני השוערים, רועי משפתי ויואב ג'רפי, כך שעדיין לא ברור אם הקבוצה תתעניין בהחזרתו. בכל מקרה מאחר ומדובר בינואר, ייתכן שגם יהיה שינוי במעמדו או בהחלטתו. גם לא ברור אם לא ימשיך באירופה.

ניר ביטון שחקנה של מ.ס אשדוד בעונה שעברה, המשחק בסלטיק אלופת סקוטלנד, האריך את חוזהו עד 2020. בקבוצה מאוד מרוצים מהקשר, שבלט גם בשורות נבחרת ישראל ושני הצדדים רצו את הארכת החוזה. כאמור בעוד 5 שנים.

בקבוצה מתכוננים למשחק בשישי מול מכבי הרצליה שעלתה למקום השלישי עם מספר נקודות זהה. הקבוצה ניצחה במשחק אימון את קבוצת הנוער, משני שערים של דין דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך