במצב מלחמה – אלפים צפויים לחגוג את תשרי עם חב"ד

שליחי חב"ד באשדוד מכריזים על היערכות מיוחדת לקראת חגי תשרי הקרובים, אשר יחולו השנה בצל המלחמה ובמלאת שנה לאירועי שמחת תורה * למרות האתגרים, החב"דניקים מבטיחים חגיגות חמות ומעצימות לכלל תושבי העיר

תקיעות שופר מיוחדות, חלוקת סלי מזון, תפילות מרגשות, ופעילויות מגוונות לילדים ולנוער – כל אלה ועוד יתקיימו ברחבי העיר. השנה, הפעילויות תכלולנה גם מרכיבים של חיזוק והעצמה, תוך התייחסות לאירועי השנה החולפת.

19 שליחי חב"ד הפזורים בעיר ברבעים השונים משלימים בימים אלו את ההיערכות. זה מתחיל כבר בימים אלו, בפעילות העשרה בגנים ובבתי הספר, ובחלוקת סלי מזון למשפחות נצרכות שהשנה תתוגבר באופן משמעותי.

בראש השנה עצמו יתקיימו למעלה מ-70 מוקדים של תקיעת שופר. בגינות הציבוריות, בבניינים, בבתי הקשישים והחולים.

בתי הכנסת של חב"ד יופעלו במתכונת 'בית הכנסת הפתוח', שבו כל יהודי יכול למצוא את מקומו בתפילה מודרכת ובאווירה פתוחה ומזמינה.

בחג הסוכות תתקיים פעילות נרחבת, לכל שכבות הגיל. החל מסוכות ניידות שיסתובבו ברחבי העיר ויביאו את שמחת ומצוות החג להמונים, "סוכת הילדים" – פעילות חוויתית לילדים בפארקים.

פעילויות ואירועים מיוחדים יתקיימו לציון שנה לאירועי שמחת תורה, ובמרכזם ביקורי בית וליווי משפחות השכול שאיבדו את יקיריהם במלחמה.

הרב שניאור גודמן, שליח הרבי הראשי לאשדוד, מסר: "אנו מאמינים כי דווקא בימים קשים אלו, החיבור למסורת ולערכי החגים יכול להעניק לנו כוח ותקווה. אנו מזמינים את כל תושבי העיר להצטרף אלינו למגוון המיזמים והאירועים, לחוות יחד את רוח החגים ולהתחזק בעוצמה ואמונה כי עם ישראל חי".

הציבור מוזמן לעקוב אחר הפרסומים השונים או לפנות למרכז חב"ד השכונתי כדי להתעדכן בפרטי האירועים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך