בכיר אמריקני: אינדיקציות לירי מאיראן לישראל בטווח זמן מיידי

ירי איראני לשטח ישראל כבר בשעות הקרובות? בכיר אמריקני אמר לפני זמן קצר כי יש אינדיקציות על פעולה שצפויה לצאת לדרך מצד איראן. הבית הלבן "איראן תישא בהשלכות".

בצל הדיווחים על תקיפה מאיראן שאולי בדרך, שר הביטחון גלנט ביקר היום בתצוגת אמצעי הלחימה של חיזבאללה שהובאו לישראל: ״מרחיבים את פעולת צה״ל ומחסלים את זרוע רדואן, זה ביטוי למשמעות של החזרת תושבי הצפון אל בתיהם״

שר הביטחון יואב גלנט, קיבל לפני מספר ימים סקירה ממפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין, על פעילות צה״ל לאיתור והשמדת תשתיות הטרור של ארגון החיזבאללה בדרום לבנון.

השר גלנט צפה באמצעי הלחימה שהביאו לוחמי צה״ל, והביע את הערכתו על פעולתם הנועזת.

שר הביטחון יואב גלנט אמר עוד: "אנחנו מרחיבים את פעולת צה"ל בדרום לבנון. כל מה שאתם רואים כאן – אמצעי לחימה, טילים, מטענים, RPG אלה דברים שנמצאו על ידי צה"ל, משם תכנן כוח רדואן לפשוט על אזרחי ישראל, להרוג אותם ולחטוף אותם״.

״אנחנו מחסלים את ארגון החיזבאללה בדרום לבנון וגודעים את הזרוע שלו – רדואן, לאורך כל קו המגע. מה שנעשה כאן זה ביטוי למשמעות של החזרת תושבי הצפון אל בתיהם בביטחון – אנחנו משנים את המצב הביטחוני מתחילתו ועד סופו״.

״אני מברך את לוחמי צה"ל ומודה להם, הם מפגינים בפעולתם תעוזה, נחישות, התמדה ומסירות גדולה. הם מסוגלים להגיע לכל מקום, הם מסוגלים לפעול בכל גזרה ולבצע את כל מה שנדרש על מנת להקנות ביטחון לאזרחי ישראל. אשרינו שאלה הלוחמים שלנו ואשרינו שאלה המפקדים שלנו״.

blank blank blank

צילום: שחר יורמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך