"עובדי נמל אשדוד הוכיחו כבר בשלבים הראשונים של המלחמה את האחריות והאומץ"

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר. חברת נמל אשדוד ציינה את השנה החדשה בהרמת כוסית חגיגית.
צילום פבל טולצינסקי

חברת נמל אשדוד ציינה את בואה של השנה החדשה במספר טקסים צנועים שכללו הרמת כוסית חגיגית, ואשר נערכו בחטיבות השונות של הארגון. הטקסים שהשנה היו צנועים לאור מצב המלחמה, נערכו בהשתתפות שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, מנכ"ל נמל אשדוד ניסן לוי, חברי ההנהלה, מזכירי ועדים, עובדים, גמלאים ואורחים נוספים.

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, אמר: "עובדי נמל אשדוד הוכיחו כבר בשלבים הראשונים של המלחמה את האחריות והאומץ, למעלה מ-120 גייסו למילואים, אנשים תורמים ומתנדבים וזה מרגש מאוד. אנו במשפחת נמל אשדוד לא נשכח את מה שקרה לפני 11 חודשים, תמיד ננצור את זיכרונם של שני עובדי החברה שנפלו בגבורה ואת ארבעת בני משפחה של עובדי החברה שפתיל חייהם ניתק במאורעות המלחמה. אני סומך על כל אחד ואחת שיעשו את מה שצריך לעשות בכדי שנהיה טובים יותר ומאוחדים יותר. אני רוצה להגיד תודה לכל אחד ואחת על תרומתו להצלחת החברה . כולנו מייחלים לשובם של החטופים, להחלמתם של הפצועים ולשובם של חיילנו בשלום."

blank

מנכ"ל נמל אשדוד, ניסן לוי, אמר: "אני אמנם מנכ"ל חדש, אבל אני מרגיש שהגעתי למשפחה חמה ומלוכדת, העובדים כאן נותנים לי את כל הסיבות שאנחנו במסלול הנכון ואנחנו נצליח. מי שאינו מכיר את הנמל לא מבין עד כמה פעילות הנמל קשורה לכל האזרחים ואם פה העבודה תיעצר זה ישפיע על כולם. אבל אתם, בזמן המלחמה, לא עצרתם לרגע ועל כך מגיעות לכם מחיאות כפיים. ניצבים לפנינו אתגרים רבים, הן בדמות התעצמות התחרות, הן בדמות קשיים רגולטוריים. אני שמח על היכולת של הוועדים ושל ההנהלה לדבר ולהבין אחד את השני. כשאנחנו עובדים ביחד נוכל להצעיד את המקום הזה שנות דור קדימה.
גם אני מייחל לשובם של החטופים ושל החיילים, ומבקש לאחל לכל אחת ואחד מכם, למשפחותיכם, ללקוחות הנמל ולכל עם ישראל, שנה טובה ורגועה, ובעיקר שונה מקודמתה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך