לביטחונכם

"אשדוד נערכה בצורה יוצאת דופן בתקופת החגים, במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של תושבי העיר והמבקרים"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מסביר על ההיערכות הביטחונית לקראת ראש השנה וחגי תשרי. אריה איטח, ראש מנהל הביטחון העירוני: "בנינו תוכנית עבודה מקיפה שמטרתה לשמור על חוסן התושבים במרחב הציבורי".
ד"ר לסרי. צילום: תומר שונם לוי.

לקראת חגי תשרי, כאשר רחבי העיר מתמלאים בתושבים המבצעים קניות ונערכים לחג, כמו גם באלו שיוצאים לבלות, נבנתה תוכנית ביטחונית מקיפה שמטרתה להבטיח את ביטחון הציבור בכל עת. התוכנית משלבת את כלל כוחות הביטחון בעיר, בהם כיתות הכוננות, אגף הביטחון העירוני ומשטרת אשדוד.

ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר: "בהתאם למציאות הביטחונית המורכבת, אשדוד נערכה בצורה יוצאת דופן בתקופת החגים, במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של תושבי העיר והמבקרים. העיר חולקה לגזרות עבודה מוגדרות, כאשר בכל אחת פועלות כיתות כוננות, אגף הביטחון העירוני ומשטרת אשדוד, בשיתוף פעולה הדוק."

אריה איטח, ראש מנהל הביטחון העירוני: "בנינו תוכנית עבודה מקיפה שמטרתה לשמור על חוסן התושבים במרחב הציבורי, ובעיקר במקומות הומי אדם. ההיערכות מאפשרת לנו לספק מענה מקצועי ואיכותי בכל זמן נתון."

blank

להלן ההיערכות:

שיתוף פעולה ככוח מכפיל
שיתוף הפעולה בין משטרת אשדוד ומערך הביטחון העירוני משמש כמכפיל כוח משמעותי. המאמצים מתמקדים בעיקר במרכזים המסחריים ובאזורים הומי אדם, כדי לספק ביטחון מרבי בזמן קניות ובילויים.

סיורים נרחבים להבטחת ביטחון
כיתות הכוננות, יחד עם מתנדבים, מבצעות סיורים נרחבים ברחבי העיר בימים אלה. הם פועלים במקצועיות ובמסירות על מנת לוודא שכל תושב יוכל לחגוג את החג בביטחון ובשקט נפשי.

שדרוג מערך הרכבים
מערך כיתות הכוננות שודרג לאחרונה עם רכבים חדשים, המצוידים בטכנולוגיות מתקדמות ונראות בולטת יותר, מה שיאפשר תגובה מהירה ומדויקת בשיתוף פעולה עם המשטרה ואגף הביטחון העירוני.

blank

המוקד העירוני – העיניים הנוספות של העיר
לכוחות הביטחון העירוני מצטרף גם המוקד העירוני, המפעיל רשת של 900 מצלמות המפוזרות במרחב הציבורי. המצלמות משדרות ישירות למוקד ולמערך תצפיתנים, המנטרים ובודקים את המרחבים, תורמים לאיתור ולמניעה במידת הצורך. המוקד העירוני, אחד המתקדמים בישראל, פועל בטכנולוגיות מתקדמות ומספק מענה לצרכים הביטחוניים של העיר.

מהעירייה נמסר: "זהו הזמן להודות לכל העוסקים במלאכה – למתנדבים ולכוחות הביטחון – על מסירותם והתמדתם, לא רק בתקופת החגים, אלא גם לאורך כל השנה, למען תושבי העיר אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך