עלייה משמעותית באחוזי בני ובנות הנוער מאשדוד המתגייסים לצה"ל

בשנה שעברה עמד אחוז המתגייסים על 91%, וכעת על 94%. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אנחנו גאים בתלמידות ובתלמידים שלנו, המשלבים למידה מצוינת עם ערכים ומביאים זאת לידי ביטוי לאורך שנים באחוזי הגיוס המרשימים לצה"ל"

מדינת ישראל נמצאת במלחמה כבר 11 חודשים, והמצב הביטחוני ממשיך לתפוס את מרכז החיים בארץ, וצפוי להישאר כך גם בשנים הקרובות.*בני הנוער תושבי אשדוד יהיו חלק ממערך הגיוס וייקחו חלק במגוון תפקידים חיוניים להגנת המדינה. מתוך הנתונים שנאספו, נרשמה עלייה דרמטית של 3% באחוז המתגייסים לצה״ל – שינוי משמעותי ביותר. בשנה שעברה עמד אחוז המתגייסים על 91%, וכעת אנחנו עומדים על 94%.

התמונה החינוכית של התיכונים הנמצאים תחת פיקוח העירייה מצביעה על הנתון הטוב ביותר של אשדוד בארבע השנים האחרונות בגיוס גברים: 94 אחוז. בקרב בנות הנוער מצביע הנתון על גיוס של 87-88 אחוז. 96 אחוז ממסיימי בתי הספר בפיקוח זכאים לבגרות בשנת תשפ"ג – גבוה ב-20 אחוז מהממוצע הארצי באחוזי גיוס כה גבוהים, כל עלייה נחשבת להישג מרשים שמעיד על תחושת האחריות הלאומית של בני הנוער שלנו, המחויבות לערכים ולביטחון המדינה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אנחנו גאים בתלמידות ובתלמידים שלנו, המשלבים למידה מצוינת עם ערכים ומביאים זאת לידי ביטוי לאורך שנים באחוזי הגיוס המרשימים לצה"ל מתוך אהבת הארץ והמולדת. מערכת החינוך באשדוד תמשיך לתת לכל הלומדים והלומדות את כל האמצעים שיעזרו להם לבנות עתיד טוב יותר אישית וחברתית".

הסגל החינוכי, יחד עם ההורים והילדים, משקיעים מאמצים רבים במטרה לשמר את ההצלחות ולהעמיק את הערכים שמנחים את כולנו.ערכים אלו באים לידי ביטוי לא רק בנתוני הגיוס המרשימים, אלא גם באחוזי ההתנדבות הגבוהים של הנוער באשדוד, הממשיכים להוביל בתחושת שליחות ואחריות חברתית.

התמונה הכללית מציגה תלמידים מאשדוד הלומדים במוסדות חינוך שאינם תחת פיקוח עירוני או לומדים מחוץ לעיר אך מתגוררים באשדוד, לצד תשקיף של כאלו שלעירייה יש אחריות ישירה עליהם. לפיכך, נבחנת מערכת החינוך של אשדוד על פי התלמידים המצויים בתחומה ובאחריותה. נתון זה מוכיח את הרמה הגבוהה של מערכת החינוך באשדוד שפועלת תחת ניהול מנהל החינוך העירוני .

מספר לומדי האנגלית 5 יחידות גדל באשדוד הנתונים מצביעים על עלייה מ-58 ל-60 אחוז בתעודות הבגרות שבהן יש 5 יחידות אנגלית. אחוז המצטיינים באשדוד עומד על 13 – ירידה של אחוז אחד לעומת תשפ"ב

ישנה עלייה מזערית באחוז הנושרים (תלמידים שבשנת תשפ"ב היו רשומים במוסד כלשהו ובשנה הנבדקת לא) שעומד על 0.8 אחוז – נמוך מהממוצע הארצי העומד על 1.1 אחוז. הנתון הרשותי בדבר התמדה בלימודים גבוה מזה הארצי ועומד על 85 אחוז לעומת 81 בתשפ"ב. בתעודות הבגרות הכוללות 5 יחידות מתמטיקה נרשמה ירידה לעומת תשפ"ב שבו עמד הנתון על 25 אחוז וכעת 21 אחוז.

ראש מנהל החינוך, אריה מימון: "מערכת החינוך באשדוד היא אחת הטובות בישראל, ואנחנו מצליחים לשמור על יציבות חיובית בזכות הצוות החינוכי, חזון ראש העיר והאנשים הטובים ביותר השמים לנגד עיניהם את עתידם של כל תלמידי העיר. ניקח מהתמונה החינוכית את הדברים הטובים ונמשיך לשפר ולהשתפר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך