ראש העיר בפנייה לתושבים

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "שגרה מלאה לצד ערנות גבוהה"

פנה לתושבי העיר לאחר חיסול מנכ"ל חיזבאללה, נסראללה. ד"ר לסרי: "אתמול החלטתי גם על פתיחת המקלטים הציבוריים בעיר כמקדם ביטחון. זוהי אמצעי נוסף לחיזוק תחושת הביטחון של כולנו".
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, פנה במוצאי השבת לתושבי העיר בעקבות חיסולו של חסן נסראללה, מנכ"ל חיזהאללה.

ד"ר לסרי: "תושבי אשדוד היקרים, שגרה מלאה לצד ערנות גבוהה. בתקופה מורכבת זו, חשוב לכולנו להמשיך בשגרה לצד ערנות ומודעות. אתמול בערב צה"ל כוחות הביטחון ביצעו פעולה אמיצה ובלתי מתפשרת לחיסול רב המרצחים מנכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה – צעד משמעותי לחיזוק ביטחון מדינת ישראל

פיקוד העורף הודיע היום בצהריים על שינוי במדיניות ההתגוננות עבור מרכז הארץ בלבד ( התכנסות עד 1000 אנשים ) . באשדוד אין שינוי במדיניות פיקוד העורף – הלימודים ומקומות העבודה ממשיכים כרגיל. אך עלינו לזכור, שגרה לצד ערנות היא המפתח להמשך החוסן שלנו כקהילה.

אתמול החלטתי גם על פתיחת המקלטים הציבוריים בעיר כמקדם ביטחון. זוהי אמצעי נוסף לחיזוק תחושת הביטחון של כולנו, ואנחנו נמשיך לעקוב ולהתעדכן בהתאם לצורךאנחנו בעיריית אשדוד עומדים בקשר שוטף עם כל הגורמים הביטחוניים ומתעדכנים ללא הפסקה. במקרה של שינוי, נעדכן אתכם מיידית בכל ערוצי התקשורת.

אשדוד תמיד ידעה להתמודד עם מצבי חירום, והוכחנו פעם אחר פעם שהחוזק שלנו טמון באחדות ובערבות ההדדית.
נמשיך לעבוד יחד, תוך שמירה על שגרת חיים תקינה, ונעמוד איתנים מול כל אתגר. בהזדמנות זו אני שולח תודה עמוקה לצה"ל ולכוחות הביטחון, שהוכיחו שוב את עוצמתם ונחישותם ומתפללים לשובם של החטופים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך