ניצחון ליגה ראשון למכבי אשדוד 82:93 על אילת

זה היה מתיש אבל הגיע. ניצחון הליגה הראשון של מכבי אשדוד בליגת ווינר בכדורסל. הצגה ענקית של אייזה סוואן עם 34 נקודות והשוואה לשיא האישי ו-9 שלשות!!. סיר הלחץ באשדוד יירגע עכשיו. היא כבר לא אחרונה.
אייזה סוואן מאחורה
ושוב איתכם. אייזה סוואן. (צילום פאבל)

זה הגיע. אומנם זה לקח 4 מחזורים, אבל זה קרה. מכבי אשדוד/ באר טוביה, השיגה ניצחון ליגה ראשון, 82:93, על הפועל אילת והיא כבר לא אחרונה. עלתה למקום השביעי. אבל בעיקר הורידה הרבה לחץ מהקבוצה, המאמן צביקה שרף וההנהלה.

איש המשחק ללא ספק אייזה סוואן עם 34 נקודות ו-9 שלשות. סוואן השווה את השיא האישי שלו וקבע עוד 9 שלשות. כמעט שיא ליגה (שיא אישי שלו). סוואן "התפוצץ" על המגרש עבור כל המשחקים שהקבוצה והוא ירדו מנוצחים. ממש אגם הברבורים (סוואן..ברבור בעברית).

המשחק היה צמוד כמעט עד לסיומו. זה התחיל לא טוב לאשדוד. דווקא אילת פתחה מצוין. שלשה של פאלמר קבעה 8-18 לאילת אחרי7 דקות. הרבע הראשון נגמר בפיגור 15-24 ונראה היה כי הקבוצה בדרך להפסד רביעי ברציפות..

הרבע השני,היהלטובת אשדוד. הרבע היה של איש אחד אייזה סוואן ,עם 4 שלשות אחרי 5 דקות ברבע. אשדוד רצה ל- 5-21 !! סוואן בשלשה נוספת ונקודות של תומאס וסולומון קבעו יתרון ראשון לאשדוד במשחק, 43-47. עד 49:48 לאשדוד בסיום הרבע.

אילת פתחה מצוין אבל, צ'ארלס תומאס עם 8 נקודות רצופות הוריד את היתרון האילתי ל-56-57. סוואן שוב לחץ על הידית שתי שלשות ועוד סל נדיר ביד אחד וסגר את הרבע השלישי המצוין בשיויון 69-69.

המשפחה הלוחמת. סוואן והיורשת, ברגע של אושר. ניצחון ראשון לאשדוד. (צילום: פאבל)
המשפחה הלוחמת. סוואן והיורשת, ברגע של אושר. ניצחון ראשון לאשדוד. (צילום: פאבל)

בדקות האחרונות, אשדוד התחילה לברוח. שלשות של סוואן ותומאס,74-81 לאשדוד. אילת חזרה גם מזה עם נקודות של שמחון והרוש וצימקה עד 79-81. סוואן פגע בעוד שלשה, נאור שרון שהגיע בגדול, קלע שלשה ענקית וסגר את הסיפור עם 81-89. בסיום 82-93 .

אגב בניצחונה זה הנחילה אשדוד לאילת את הפסדה השלישי בארבעה משחקים.

סוואן: במשחקים הקודמים לא הייתי אגרסיבי. הבנתי שבכדי לנצח צריך לשחק. אז שיחקתי קצת. כל שחקן חולם על היום שכל מה שיעשה יצליח. למזלי הכל הלך לי היום"

לאשדוד: סוואן 34 (9 אס'), תומאס 25, גארט 10, גלאדנס 9 (13 ריב'), שרון 8, סולומון 4 (13 ריב'), הול 2, אייזנהארט 1.

לאילת: פאלמר 19 (7 ריב'), אמינו 18 (9 ריב'), שמחון 14, לסלי 14, וויאט 11, ניסים 4, הרוש 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך