דיווחים רבים: ישראל ובחיזבאללה לקראת הפסקת אש בשעות הקרובות. לבנתיים, צה"ל תוקף בצור

בצל הדיווחים, לובי 1701 מוחה נגד כוונת הממשלה להחיל הפסקת אש בצפון "הפסקת אש זמנית ללא פתרון בר קיימא, ובשלב כה מוקדם של תחילת כתישת כוחו של חיזבאללה, היא בגידה בתושבי הצפון אשר הקריבו חייהם, את פרנסתם ואת נפש ילדיהם במשך כמעט שנה".

לובי 1701 מוחה נגד כוונת הממשלה להחיל הפסקת אש בצפון

בהודעה שפרסמו נכתב: "הפסקת אש זמנית ללא פתרון בר קיימא, ובשלב כה מוקדם של תחילת כתישת כוחו של חיזבאללה, היא בגידה בתושבי הצפון אשר הקריבו חייהם, את פרנסתם ואת נפש ילדיהם במשך כמעט שנה
אסור לעצור את הכתישה! עלינו להוריד את האויב על הברכיים! רק כך נשיג ביטחון אמיתי לצפון ולכל מדינת ישראל".

עוד הוסיפו בלובי 1701: "עצירת הלחימה תאפשר לחיזבאללה להתחמש מחדש בטילים איראנים הרסניים, לשקם המערך הצבאי המוחלש והכנסת כוחות מיוחדים של מליציות שיעיות. כל עוד התותחים רועמים זו שעת כושר לייצר קשב במדינות העולם.

לובי 1701 חוזר ומדגיש, משפחות לוחמי רדואן גרות כאן מרחק מאות מטרים מהבתים שלנו, הפסקת אש משמע חזרתם לתכנית המקורית לרצוח ולכבוש את תושבי הגליל וזה-7/10 הבא יהיה מכה שישראל לא תוכל לקום ממנה. רק אזור חיץ בשליטת צה"ל והריסת כל הכפרים צמודי הגדר יאפשר פתח למומ לגבי יישום הרחקת חיזבאללה".

לבינתיים, במהלך הלילה צה"ל תקף כ-75 מטרות בשטח לבנון מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת אגף המודיעין ופיקוד הצפון, תקפו במהלך הלילה כ-75 מטרות טרור של חיזבאללה במרחב הבקעא ובדרום לבנון, בהם מחסני אמצעי לחימה, משגרים מוכנים לשיגור לעורף ישראל, מבנים צבאיים, מחבלים ותשתיות צבאיות של הארגון.

צפו בתיעוד

מצה״ל נמסר: "צה״ל ממשיך לתקוף, לפגוע ולגרוע יכולות ותשתיות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה".

צילום: דובר צה"ל 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך