אחרי שנה – רועי בקל חוזר לסגל מ.ס אשדוד

ביום חמישי אמור בקל, קשרה של הקבוצה שנעדר בשל ניתוח ברצועה הצולבת, לקבל אישור מהרופא שניתח אותו, כי הוא יכול לשחק. בדיוק שנה מאז נפצע במשחק מול הפועל פ"ת. לחמן כבר מחכה.
בקל במסר לאוהדים: צריכים אתכם חזקים מאחורינו". (צילום פאבל)

בשורה מצוינת למ.ס אשדוד, קשרה של הקבוצה, רועי בקל, שנפצע לפני כשנה ונותח, יכול כבר לחזור לסגל הקבוצה ולמשחק, באופן רשמי, ביום חמישי.

בקל כזכור נפצע במחזור החמישי במשחק מול הפועל פ"ת, עוד ששתי הקבוצות היו בליגת העל. בקל נותח ברצועה הצולבת וזמן ההחלמה ארך כשנה. אומנם הוא מתאמן לבדו, או במשחקונים, אבל עדיין לא נכנס לאימון מלא.

השחקן היה זקוק לאישור הרפואי, מהרופא שניתח אותו, שיגיע בחמישי כנראה. עכשיו הוא יחזור לאיטו סגל. אומנם ייקח מעט זמן עד ששיחק משחק מלא, אבל בהחלט, נראה כי ישולב בהקדם.

במ.ס אשדוד ישמחו מאוד לחזרתו של השחקן לקבוצה. בקבוצה מעריכים את בקל כאחד הקשרים הטובים בליגה. המאמן איל לחמן, כבר אמר כמה פעמים שהוא מחכה לחזרתם של כמה שחקנים פצועים, בהם בקל, שזוכה להערכה מקצועית גבוהה מאוד מלחמן.

מעריך את היכולות של בקל.  איל לחמן (צילום פאבל)
מעריך את היכולות של בקל. איל לחמן (צילום פאבל)

השחקן עצמו אמר : "אני מאושר. התגעגעתי. המשחק היה חסר לי. אני מחכה כבר לשחק ולעזור לקבוצה. הייתי צריך באופן רשמי את האישור ובחמישי אם אקבל אותו וזה נראה ככה, אוכל לחזור. יש עוד חלודה להסיר, אבל נעשה את זה מהר ככל האפשר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך