שוב: עובדי נמל אשדוד פתחו בשביתה איטלקית

וועד נמל אשדוד נתן הוראה להאט את קצב העבודה, במטרה להשיג את דרישתם לביצוע עבודות הנמל החדש.
צילום: פוטוגרפיק

הנהלת נמל אשדוד הבחינה היום כי עובדיה מתנהלים תחת שביתה איטלקית ופנתה היום (ב') בבקשה דחופה לבית הדין לענייני לעבודה בבאר שבע שיורה לעובדים להפסיק את העיצומים בהם החלו היום ולחזור באופן דחוף לעבודה מלאה. על פי ההנהלה, שיבושי העבודה מתבטאים בהוראה שקיבלו העובדים מהוועד להאט את העבודה בנמל (שביתה איטלקית).
לפי ההנהלה, הרקע לעיצומים של עובדי הנמל הוא טענת העובדים כי הם זכאים לבצע את כל העבודות הכרוכות בפריקה ובטעינה בקו המים הנדרשות במסגרת עבודות הבניה ופיתוח התשתית להקמת הנמל החדש. אך הנהלת הנמל דוחה את הטענה הזו מכל וכל.

הנהלת החברה פנתה היום למחזיק התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, במקביל לפניה לבית הדין, בבקשה להורות לעובדים לשוב לעבודה מלאה ולעכב את העיצומים עד לקבלת החלטה של בית הדין לעבודה, "וזאת עקב מצב החירום בו נתון המשק בימים אלו עקב המצב הביטחוני והפגיעה בכלכלה כתוצאה ממצב זה אשר תוחמר בעקבות שביתת ההאטה".

אך לפי שעה העובדים ממשיכים בעיצומים, ופועלים באופן חלקי בביצוע עבודות שוטפות בנמל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך