בעקבות המצב בצפון

הממשלה אישרה מצב מיוחד בעורף בכל שטח המדינה

במשאל טלפוני שהוגדר דחוף אישרו השרים הכרזה על מצב מיוחד בעורף. הסיבה: "סבירות להתקפה על האוכלוסייה האזרחית בכל שטחי המדינה"

הממשלה אישרה הערב (שני) במשאל טלפוני, שהוגדר דחוף, את הצעת שר הביטחון יואב גלנט להכריז על מצב מיוחד בעורף בכל שטח המדינה.

ההכרזה על מצב מיוחד בעורף מאפשרת לפיקוד העורף להפעיל את סמכויותיו באופן רציף, ובין היתר להפעיל התראות והנחיות לתושבים במרחבים, טרם התממשות האיומים ללא תלות בהתנהגות האויב ולפשוט התקפות על ידו. ההכרזה תהיה בתוקף עד 30 בספטמבר.

במסמך שצורף לבקשה נכתב בין הייתר: "עקב ההתפתחויות האחרונות בזירת המלחמה וקיומן של סבירות גבוהה כי תתרחש התקפה על האוכלוסייה האזרחית בכל שטחי המדינה, ועל מנת לאפשר לגורמים אופרטיביים להנחות את העורף האזרחי תחת פעילות חיים, מוגשת הבקשה על מצב מיוחד בעורף בכל שטחי מדינת ישראל, באופן מיידי, ועד להודעה חדשה ובכפוף להערכת מצב מתמשכת".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך