מלחמת הכנופיות

הוארך מעצרו של אלירן חובה בתיק חוליית החיסול

משטרת ישראל ממשיכה לטעון כי העבריין אלירן חובה הפעיל או קשור לחוליית החיסול שנעצרה לטענתם רגע לפני חיסול בשבוע שעבר סמוךל k טאוור באשדוד. השופטת קבעה שקיים חשד סביר וחובה התפרץ לעברה בזעם ועזב את האולם "החשוד מרגיש כי נעשה לו עוול ומדבר מדם ליבו" אמר עורך דינו לשופטת.

לאחר שנעצר ביום שישי לפנות בוקר ולטענת המשטרה תקף את השוטרים, האריך היום בית המשפט את מעצרו של העבריין אלירן חובלאשוילי עד יום רביעי, לאחר שלטענת השופטת היחידה החוקרת לא סיימה למצות את החקירה וכי יש חשד סביר שחובאלשוילי אכן קשור או הפעיל את חוליית החיסול שנעצרה בסמוך לבניין הk בשבוע שעבר.

כזכור, ביום שישי לפנות בוקר דפקו בלשים על דלת ביתו של חובה ועצרו אותו כשהם מייחסים לי נשיאה והובלת נשק מיום 13.9 ומכוונים לכך שהוא ככל הנראה הפעיל או קשור לחוליית החיסול שנתפסה בסמוך לk טאוור עם נשק, כשלטענת המשטרה עירנות הבלשים מנעה ניסיון חיסול של עבריינים יריבים.

עורך דינו של חובה גל סילברמן, טען בפני השופטת כי ליחידה החוקרת היו 3 ימים כדי למצות את החקירה והבקשה שלהם להארכת מעצר כתוצאה מאי עבודתם לא תקינה. אולם השופטת כאמור טענה שלאור עברו הפלילי המכביד של חובה קיים חשד סביר והאריכה את מעצרו ב4 ימים נוספים.

במהלך הדיון התפרץ חובה לעבר השופטת בזעם ועזב את האולם בסערה כשלאחר מכן הוא חזר מלווה בעורך דינו סילברמן שאמר לשופטת "העצור פועל מדם ליבו ומרגיש שנעשה לו עוול, מדובר בתיק רגיש עם הרבה אמוציות ואפשר להבין את התנהלות החשוד אף על פי שאני לא מעודד אותה".

עורך הדין גל סילברמן: blank

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך