בת שנה ננעלה ברכב לעיניי אמה וסבתה – צפו בחילוץ

האירוע התרחש ברחוב נחל לכיש באשדוד. מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום. האם: ״אני לא מאמינה שיש עוד מלאכים כאלה״
צילום: ידידים.

היום (חמישי) בשעה 18:30 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ וסבתהּ, ברחוב נחל לכיש באשדוד.

שלומי הרוש – סג״מ מרחב לכיש, יחד עם ליעד פרץ – מנהל סניף אשדוד, ואבשלום סעדון – מנהל צוות דרום אשדוד, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ליעד מספר: ״איך שהגעתי הביתה לאחר יום עבודה, קיבלתי קריאת חירום ברחוב מגוריי. יצאתי לשם במהירות ופגשתי באבשלום שהחל בפעולות חילוץ ובמספר עוברי אורח שרצו לשבור את החלון. הצטרפתי לאבשלום אך הנעילה הייתה מורכבת והתקשינו לפתוח. החלטתי להגיע לשלט הרכב דרך פתח שהצלחנו ליצור בדלת, וללחוץ על כפתור הפתיחה בשלט וכך חילצנו את התינוקת בשלום. אי אפשר להתרגל לריגוש המטורף שממלא את הגוף בכל חילוץ של ילד. האמא הודתה לנו ואמרה שהיא לא מאמינה שיש עוד מלאכים כאלה.״

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך