יומנו של מתקין

הבעל החרדי חשד באישתו שהיא לא נאמנה לו ולכן הוא הפעיל אחריה מעקב. אך הצילומים שראה לאחר מכן כ"כ הפתיעו אותו והשאירו בו חלחלה כל כך עזה שמאותו רגע הוא החליט להתגרש ממנה

בוקר אחד ביום סגריר אני מקבל טלפון מאדם חרדי. הוא הציג את עצמו וביקש להיפגש בדחיפות. נקבעה פגישה באחת מתחנות הדלק באשדוד, בחור בגיל 30 לערך, אדם נחמד וסימפטי פונה אלי ואומר לי: "אני חי ביחד עם אשתי ושני ילדים קטינים, אני עצמאי ורעייתי מחנכת במוסד חינוכי באשדוד. אנחנו כבר שנתיים לערך בקושי מדברים, והיא חיה בחדר השינה בקומה השנייה ואילו אני כבר שנתיים זרוק בסלון. כל לילה אני שומע אותה מקלידה במחשב, והיא מתכתבת כל לילה עד לשעות הקטנות, ואני רואה לפעמים שהיא מכבה את המנורה הקטנה בשעה שתיים לפנות בוקר, ובגלל זה היא בקושי מתעוררת בבוקר להכין את הילדים לבית הספר, ובעצמה מאחרת להגיע למוסד שבו היא עובדת. אני בטוח שיש לה מישהו, היא נחשפה לאינטרנט והתנהגותה אינה הולמת את אורח חיינו כחרדים בפרט. אני מבקש ממך לעקוב אחרי אשתי, אני אתן לך את הפרטים שלה ואת היום החופשי שלה, לא מעניין אותי כמה עולה המעקב, אני חייב לשים לזה סוף".

לאחר החלפת פרטים וקבלת הנתונים המבוקשים, הוחלט כי בעוד מספר ימים אני אתארגן עם צוות מעקב מתוגבר, כי בשכונה שבו היא מתגוררת, ישנם 3 דרכי גישה. ואכן, ביחד עם עוד 2 כלי רכב התייצבנו ביום החופשי של הגברת. סמוך לשעות הצהריים, לאחר שהתייבשנו בשמש כמה שעות טובות, אחד הרכבים מדווח כי הרכב המבוקש יוצא מהשכונה לכיוון תל אביב, כאשר הוא בעקבותיה ושלושת הרכבים מאיצים להגיע ולסייע בידי העוקב. הגענו לאזור הבורסה כאשר אנו נוקטים משנה זהירות, כמובן שאנו שומרים על קשר עין עם רכבה של הגברת .היא הגיעה למגרש חנייה ציבורי, מחנה את הרכב, הולכת מספר צעדים ונכנסת לרכב שחנה בקצה המגרש ובו גבר בלתי מזוהה .

הרכב יצא מהמגרש, בה בשעה שכל רכבי העיקוב נוסעים בשיא הזהירות בעקבותיו. הוא נכנס לשדה חקלאי וחנה ליד שורת עצים. לא היה צורך להתקרב אליו, כי בעזרת מצלמות ארוכות טווח, צולמו השניים מקיימים יחסי מין ברכב. בשלב זה ולאחר שהייתה בידנו סדרה של צילומים, הופסקה הפעילות המבצעית.

בערב כאשר שוחחתי עם הלקוח ודיווחתי לו, הוא ביקש ממני לחזור בעוד שבוע ליום החופשי שלה ולהמשיך בפעילות. ואכן, חלף השבוע והתייצבנו שנית באותה מסגרת והגברת כהרגלה בקודש נוסעת לכיוון ראשון לציון, הפעם היא הסתובבה כמחצית השעה בקניון… רכשה לעצמה מספר פרטי לבוש ויצאה לכיוון מגרש החנייה, היא בכלל לא הייתה בכיוון בו היא החנתה את רכבה, היא הסתובבה במגרש החנייה כשהיא משוחחת בנייד שלה. לפי התנהגותה מישהו אמור לאסוף אותה, והיא מסבירה לו היכן היא ממוקמת. לאחר כשתי דקות הגיע רכב מסחרי של הסעות והגברת הנכבדה נכנסת, כשהפעם נוהג ברכב אדם אחר, לא זה מהשבוע שחלף לו.. .

השניים נראו כשהם עוברים למושב האחורי של הרכב המסחרי, עוקב מאחד הרכבים, הגיע מחזית הרכב מכיוון שמשת הנהג, והעוקב מציץ לתוך המסחרית ומדווח כי השניים נראים שרועים על הספסל האחורי ונראה כשהם מקיימים יחסי מין. שוב חזרה הרוטינה ודיווחתי ללקוח שהיה המום מזה שרעייתו נפגשת בשבוע אחד עם שני גברים שונים. למרות הראיות הברורות, הבעל ההמום מבקש סיבוב נוסף של מעקב. שוב אותו צוות בחוץ, שוב היא פוגשת גבר אחר, הפעם בתחנת דלק, וזה כבר גבר שלישי , שאינו דומה לשניים הקודמים. הסקרנות גברה והתחלנו במעקב צמוד אחרי הרכב של הגבר הבלתי מזוהה, כשהוא נוסע במהירויות די גבוהות.

הוא נכנס לאחד מהמושבים, מקום המפורסם בהשכרת חדר על בסיס יומי לזוגות שונים, וגם שם הם תועדו חוגגים בחדר במשך קרוב לשעתיים. כל כך לא היה לי נעים לספר ללקוח את אשר היה, אבל חובת הדיווח שלי עמדה מנגד… חשבתי שהוא עומד לקבל התקף לב. ארגנתי לו במהרה את דוחות החקירה ותקליטורים עם הצילומים ונפרדתי ממנו לשלום.

בדיעבד הסתבר לי מפיו כי למחרת הוא הודיע לה שהיא מגורשת מהבית, תוך שעה הגיע אביה ואחיה כשהם מלווים בפמליה מכובדת לביתו של הלקוח. הוא לא חשף בפניהם את הממצאים, הפמליה ניסתה לארגן שלום בית, אך הוא בשלו וסרב סירוב מוחלט.
לאחר שהם התפזרו, שב לבית קרוב משפחה של הרעייה, עורך דין במקצועו וניסה לארגן מחדש את עניין הסולחה. "אין לך כלום", טען העו"ד כשהוא משחק בכובע של העו"ד. הלקוח התקשר אלי ואני ייעצתי לו לתת לעו"ד לראות דקה מהסרט וכך הוא עשה. העו"ד לחץ את ידו ואמר לו: "גם אני הייתי מסלק אותה".

כבר בחלוף מספר ימים התקיים דיון דחוף בבית הדין הרבני באשדוד, ובאותו מעמד ותוך 20 דקות של דיון, היא גורשה ממנו בפסק דין ושני הילדים הקטנים עברו לחזקת האב, עד עצם היום הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך