אשדוד מחפשת היום ניצחון בכל מחיר על אילת

היום (19.30) תשחק מכבי אשדוד מול אילת בבית ותנסה להשיג ניצחון ליגה ראשון. אשדוד אחרונה וזקוקה נואשות לניצחון לצאת מהמקום הזה. במקרה של הפסד כבר ידברו במושגי משבר. צביקה שרף : "נשתמש בכלים שיש לנו בכל הכח".
ניצחון בכל מחיר
ניצחון בכל מחיר. מכבי אשדוד

היום, שני, תשחק מכבי אשדוד/באר טוביה מול הפועל אילת (19.30), במשחק בייתי, במסגרת המחזור הרביעי בליגת ווינר בכדורסל. משחק עם השלכות גדולות על הקבוצה. הפסד יביא את הקבוצה לדבר במונחי משבר.

הקבוצה שממוקמת אחרונה, רוצה ניצחון בכל מחיר, בכדי לצאת מהמקום האחרון ובכדי להרגיע את האווירה סביבה. ניצחון בהחלט ועוד מול אילת, שגם היא לא במיטבה העונה (2 הפסדים וניצחון אחד), יעשה זאת.

מנגד, הפסד רביעי ברציפות עלול להביא את הקבוצה לסחרור ובקבוצה יתחילו לעשות שינויים בסגל. הפסד יגרום לשחרור ככל הנראה של הזר מייקל גלאדנס, שמסיים חוזה באמצע החודש והבאת זר אחר, לפחות, במקומו.

בקבוצה מנסים לשדר עסקים כרגיל והמאמן צביקה שרף אמר : "אין שינויים, אלה הכלים שיש לנו ונשחק בכל הכח בכדי לנסות לנצח את אילת". גורם נוסף בקבוצה אמר: "אין מה לעשות, צריך לנצח וזהו. ניצחון יעשה את שלו".

בקבוצה אומנם ציינו כי בכל עונה הפתיחה היתה גרועה, במאזן שלילי של 7-1, אבל בהחלט לא רוצים להגיע למצב הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך