מרגש: מזוזת ביתם של נאור חסידים וסיון אלקבץ נקבעה היום בחנוכת שגרירות ישראל בפרגוואי "ההמשכיות של הבן שלי"

סיון אלקבץ ונאור חסידים בני זוג תושבי אשדוד נרצחו בכפר עזה לפני כשנה בשבת השחורה, שמחת תורה. היום בערב מזוזת ביתם בו התגוררו בשכונת הצעירים בכפר עזה נקבעה בחנוכת שגרירות ישראל בפרגוואי. אביו של נאור אמר בקול חנוק "המזוזה הזאת היא הלב של נאור וסיון והיא ההמשכיות של הבן שלי' ". 

מזוזה נקבעה הערב בחנוכת שגרירות ישראל בפרגוואי. המזוזה שנקבעה, היא מביתם של נאור חסידים וסיוון אלקבץ הי"ד שנרצחו בכפר עזה ב 7 לאוקטובר.

בשבת השחורה החל מהשעה 11:00 בבוקר נותק הקשר עימם, לאחר שמחבלים שחדרו לקיבוץ רצחו את בני הזוג ומספר ימים אחר כך נקברו בבית העלמין באשדוד.

blank

אביה של סיון, שמעון אלקבץ, מפקד גל"צ לשעבר כתב לאחר האסון הקשה במשפחה: "אסון גדול וכבד במשפחה שלנו, איבדנו את סיון ילדתנו הקטנה ואת נאור היקר שלנו שהיו ביחד מגיל 16 עד 23. נרצחו בדם קר בידי מחבלים מתועבים במתקפת הטרור בקיבוץ כפר עזה".

העיתונאי החרדי ישראל כהן שיתף את עוקביו בחשבון הטוויטר וכתב "אבי חסידים, אבא של נאור, עטוף בטלית, קבע את המזוזה ואמר בקול חנוק: 'המזוזה הזאת היא הלב של נאור וסיון והיא ההמשכיות של הבן שלי' ".

קרדיט: ישראל כהן 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך