וידוי של הורים: לתת לילד קורס אנגלית כבר מגיל צעיר – ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי

הילדים שלנו הם הדבר הכי חשוב לנו בעולם. ההצלחה שלהם משמחת אותנו, מסבה לנו שלווה וגאווה רבה. כמו כל הורה, אנחנו רוצים לראות את ילדינו מצליחים, פורחים ומגשימים את עצמם בחיים. בעידן המודרני שבו אנו חיים, ידיעת השפה האנגלית הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהצלחה בחיים. אין ספק שיכולת התקשורת בשפה זו משפיעה על איכות החיים, על ההזדמנויות ועל הדרך שבה נוכל להתמודד עם אתגרי החיים
,תמונה -Photo by Ivan Shilov on Unsplash

מדוע חשוב להתחיל עם השפה כבר מגיל צעיר?

האנגלית נמצאת בכל מקום – במחשבים, בקניות מחו"ל, בסרטים שאנו רואים, בטיולים לחו"ל ובייחוד בעבודות טובות שאנחנו רוצים להתקבל אליהן. ככל שנקדים ונעניק לילד את ידיעת השפה, כך הוא יוכל להתמודד עם אתגרי החיים ביתר קלות ובביטחון. בהחלטה לתת לילד קורס אנגלית כבר מגיל צעיר, עשינו את ההחלטה הנכונה ביותר עבורו.

האנגלית שלומדים בבית הספר לא מספיקה?

הסקרים שנעשו בשנים האחרונות הראו את המצב האמיתי, והוא שמרבית ילדי ישראל שמסיימים בית ספר, מתקשים מאוד לנהל שיחות באנגלית, גם עם היו במגמה הגבוה ביותר של 5 יחידות.

והסיבה לכך היא בעיקר צורת הלימוד של משרד החינוך. ההתמקדות בדקדוק, בהכנה למבחנים ובחומר תאורטי, מותירה את התלמידים עם ידע תיאורטי אך חסרה להם היכולת לדבר בשפה באופן שותף עם בטחון. 

באיזה גיל מומלץ להתחיל ללמוד?

הגיל המומלץ להתחיל ולהשריש את ידיעת השפה האנגלית הוא כבר מכיתה א'. תופתעו לגלות עד כמה יכולת הקליטה של הילדים בגיל הזה מהירה יותר משחשבתם. משיעור לשיעור ניתן יהיה לראות שיפור משמעותי, והילד יתחיל לתקשר באנגלית בצורה שוטפת.

חיזוק הביטחון העצמי

ילדים שמתחילים ללמוד אנגלית בקורס מגיל צעיר, מגיעים לרמה טובה יותר מיתר בני גילם. יתרון זה לא רק משפיע על יכולות השפה שלהם, אלא גם מעניק להם יתרון מבחינה חברתית. ילדים אלה מקבלים הערכה גבוהה יותר מעמיתיהם ומופיעים בעיני אחרים כ"מחוננים". זה בהחלט תורם להעלאת הערך העצמי שלהם.

נקודת פתיחה גבוהה לחיים

ידיעת השפה האנגלית מגיל צעיר ממקמת את הילד בנקודת פתיחה גבוהה יותר משאר התלמידים. יתרון זה, שמבוסס על יכולות שפה מתקדמות, יוכל להעניק לו יתרונות משמעותיים בעתיד, עם כניסה למקצועות עבודה נחשקים ותנאים טובים יותר.

לכן, אם אתם שואלים אותי על ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי, זה היה להעניק לילד שלי קורס אנגלית מגיל צעיר. חברת "טוקינג", המציעה קורסי אנגלית לילדים המותאם לכל הרמות. עם מורים מקצועיים אחד על אחד בשעור און ליין, תוכנית הלימוד הפרקטית שלהם מממשת בדיוק את המטרה הזו – להעניק לילד שלכם את הכלים להצלחה עתידית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך