במעמד רבנים עלו לקברו של האדמו"ר הגה"צ רבי אליהו אבוחצירא זצוק"ל עם כלות השבעה

בשעות הבוקר עם כלות השבעה בהסתלקותו לשמי מרום, של האי חסיד והעניו, מופלג בתורה, משיירי כנסת הגדולה, שריד לדור דעה, מזרע קודש לשושלת צדיקים מגזע אראלים ותרשישים, פאר מקדושים המנורה הטהורה האדמו"ר הגה"צ רבי אליהו אבוחצירא זצוק"ל זקן רבני ואדמו"רי משפחת אבוחצירא שכיהן מלפנים כרבה הראשי של 'נצרת' ורב ק"ק "משכנות שמואל", בני המשפחה, רבנים ומתפללי בית הכנסת עלו לקברו שבבית העלמין בחלקה 60.

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, הכין בבוקר אוהל גדול שיצל על פני הרבים הבאים לעלות על קברו עקב החום הכבד השורר בימים אלו, כמו כן המועצה הדתית העמידה מיתקן להדלקת נרות וחוברות תפילה לבית העלמין תהילים ומשניות לפי שמו של הרב האדמו"ר זצוק"ל.

blank

בשעת בוקר מוקדמת יותר הגיע להתפלל הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית כשבמקום התפלל גם הרה"צ רבי יצחק אברהם דהן ראש מוסדות "ויזרע יצחק" ונכדו של האדמו"ר סידנא בבא חאקי זצוק"ל. בתום התפילות, נשאו דברי התעוררות קצרים הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא שליט"א רבה של הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל" והרה"צ רבי דוד אבוחצירא שליט"א רבה של יבנה.

blank

יצויין כי בשבת האחרונה בבית הכנסת "משכנות שמואל", אשר בו היה מתפלל האדמו"ר זצוק"ל נשאו דרשות ודברי תורה לזכרו ולעילוי נשמתו וקראו את ספר התהילים בצהרי יום השבת.

blank

בליל שבת לאחר קבלת שבת נשא דברים הרה"ג ר' מאיר אבוחצירא שליט"א רבה של הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל" אשר ציין שזו השבת הראשונה שאנו בלי מנהיגנו מורינו ועטרת ראשינו, אך דעו לכם כי רוחו הגדולה והטהורה חופפת אותנו כל הזמן. כך גם בשיעור השבועי במוצ"ש נשא דברים בשבחו של הרב האדמו"ר זצוק"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך