לאירוע הפתיחה הגיעו אלפי מבקרים שנהנו משלל פעילויות ומשחקים נושאי פרסים. במהלך סוף השבוע הגיעו אלפי מבקרים נוספים מה שהפך את פתיחת הסניף באשדוד לאירוע הפתיחה הגדול והמוצלח ביותר מאז פתיחת החנות הראשונה של הרשת בראשון לציון ב- 2017.
באירוע התקיים גם אתגר העגלה המדויקת, בו נבחרו שלושה אנשים להתחרות ביניהם על עגלה מלאה במוצרים בשווי 1209 ₪ אותם היו צריכים ללקט בזמן של 2 דקות בלבד. הזוכה באתגר היה גלעד גרוס, חייל משוחרר שזכה בעגלה מלאה במוצרי קמפינג וספורט איכותיים לקראת הטיול הגדול.
זהו הסניף ה- 11 של הרשת שהגיעה לישראל בשנת 2017 וכבשה את קהל הלקוחות הישראלי שהתאהב ברשת הצרפתית. הסניף באשדוד הוא הראשון בישראל שתוכנן לפי הקונספט והמיתוג החדשים של DECATHLON שהושקו לאחרונה. בהתאם לסטנדרט הבינלאומי, תפעל בסניף גם סדנת תיקונים למוצרי יד שנייה שתתמחה בתיקון אופניים.
בתכנון הסניף החדש והתאמתו לקהל המקומי הושקעה מחשבה רבה – תרבות הספורט הימי באשדוד חיה ובועטת, וכעת לתושבי העיר והסביבה תהיה גישה נוחה ומהירה למגוון מוצרי ואביזרי המים, כמו גם למוצרים נוספים עבור מעל 70 סוגי ספורט. בין אלפי מוצרי ואביזרי ספורט וקמפינג ניתן יהיה למצוא מוצרים חדשניים שיפתיעו לטובה גם את הספורטאים המנוסים ביותר, ויתנו פתרונות יצירתיים לאתגרי הספורט שלהם, בכל ענף ספורט. כל המוצרים עברו בדיקות איכות קפדניות ביותר וחלקם אף עוצבו עם גישת אקו דיזיין שנועדה לצמצם את ההשפעה הסביבתית של הייצור והפיתוח.
הסניף באשדוד מתפרש על פני שטח של 2,600 מ"ר והוא מונגש לכלל הקהלים.
DECATHLON הוא מותג ספורט בינלאומי המוביל בעולם. מאז שנוסדה החברה בשנת 1976, היא הגיעה לכ-70 מדינות ומונה כיום מעל 1,700 סניפים ברחבי העולם. החברה קבעה לעצמה יעד שאפתני והיא נחושה להשיג אותו: להנגיש את הספורט לכמה שיותר אנשים ולעורר מודעות והשראה לפעילות ספורט מגוונת ושמירה על אורח חיים בריא. מסיבה זו, DECATHLON עושה מאמצים לשמור על מחירים נגישים של מוצריה כדי לאפשר לכל אחד, בין אם מדובר בספורטאי מתחיל או מקצועי, לרכוש מוצרי ספורט איכותיים וחדשניים.
כיום ל-DECATHLON יש כבר 11 סניפים ברחבי הארץ, אתר סחר מצליח ואפליקציית קניות חדשה.
אירח: יאן פביו, מנכ"ל דקטלון ישראל, נכחו: כל חברי ההנהלה של החברה: דימיטרי דהננס, סמנכ"ל הכספים של דקטלון ישראל, מורגן עוז, סמנכ"לית השיווק של דקטלון ישראל, יעל קלרון – מנהלת פיתוח עסקי, וינס פוצ'ון – המנהל המסחרי, מיכל בונדי אברהם – מנהלת הדיגיטל, יצחק אלבז, מנהל הסניף החדש באשדוד, רומן וטין, מנהל אזורי, שירן אייזנשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש.
באירוע נכחו גם עמיחי קילשטיין, מנכ"ל קבוצת H&M ישראל, שמעון אוחיון מנכ"ל BIG FASHION אשדוד, לצד אלפי לקוחות מקומיים.