מלחמת הכנופיות

משוייכים לדין בן פורת נעצרו בחשד שחטפו אח של חשוד בירי לעברם

הסכסוך המר בין קבוצתו של דיו בן פורת לכנופיה הגאורגית ממשיך להסתעף, כשאמש עצרה המשטרה 4 חשודים בדירת מסתור בחשד שחטפו ותקפו אח של מוכר למשטרה מהכנופיה הגאורגית שעצור על ירי לעברם. כל הפרטים >>>
אסיר אזוק באזיקים

המשטרה עצרה 4 עבריינים המשוייכים מודיעינית לדין בן פורת שקבוצתו מסוכסכת עם הכנופיה הגאורגית בעיר בחשד שחטפו ותקפו אח של חשוד בירי לעבר ביתו של אחד מהם בשבוע שעבר ברובע ו'.

על פי החשד, לאחר מעצרו של ש.ב בחשד כי הוא זה שירה לעבר הבית של אחד מהם בשעה שישבו בו ברובע ו, גמלה בליבם ההחלטה להזיק לאחיו של העצור כשלטענת המשטרה הם חטפו אותו, לקחו אותם למקום מבודד סמוך למושב שדה עוזיה ושם היכו ודקרו אותו קשות ולאחר מכן השליכו אותו סמוך לשדה עוזיה ועזבו את המקום.

אמש נעצרו ה4 בדירת מסתור כשאחד מהם שולף סכין לעבר השוטרים שניטרלו אותו והם יובאו להארכת מעצר הבוקר.

ניידת משטרה
(צילום: דוברות המשטרה)

ממשטרת ישראל נמסר לאתר "אשדוד אונליין": "לאור אירועי האלימות והפשיעה החמורה שתרחשו לאחרונה בעיר אשדוד ובמטרה לצמצם ולגדוע את רצף האירועים, החליט מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן על תכנית "חוף מבטחים" שמתבצעת תחת פיקודו של מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רועי ולדמן, בה סומנו היעדים המרכזיים המחוללים את הפשיעה האלימה על מנת להביאם מאחורי סורג ובריח ובמקביל להמשיך לפעול בנחישות למען ביטחונם של תושבי העיר.

בתאריך 11.9.24, לפנות בוקר, התקבל במשטרה דיווח אודות צעיר כבן 21 תושב העיר אשדוד, שאותר באזור שדה עוזיה כשעל גופו חבלות ופצע דקירה, והוא פונה לבית החולים אסותא. לאחר תחקור ראשוני, עלה החשד שהקורבן נחטף מהעיר אשדוד על רקע סכסוך פלילי בין כנופיות פשיעה, באמצעות רכב ששימש את החשודים, ומשם הוא נלקח למקום מבודד, שם לפי החשד הוא הותקף בכלי תקיפה שונים וכן נדקר. לאחר מכן החשודים הותירו אותו פצוע באזור שדה עוזיה ונמלטו מהמקום.

חקירת האירוע החמור הוטלה על ימ"ר לכיש, שהחלה מיד יחד עם תחנת אשדוד לבצע פעולות חקירה תוך איסוף מודיעין וממצאים, וחוקריה הצליחו להתחקות אחר זהותם של 4 חשודים המשתייכים לכנופיית פשיעה מקומית, אחריהם נפתח מצוד, עד למעצרם אתמול במקום מסתור בישוב ניצן. במהלך פשיטת הכוחות על דירת המסתור, אחד החשודים שלף סכין ואיים על השוטרים, שהשתלטו עליו.

כמו כן, הרכב שלפי החשד שימש את החשודים, אותר ונתפס להמשך חקירה. כלל החשודים בשנות ה 20 וקטין כבן 17, נחקרו בימ"ר לכיש בחשד לעבירות של חטיפה, קשירת קשר לפשע, החזקת סכין וחבלה חמורה. היום יובאו החשודים בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם. מעצר זה מצטרף למעצרן של 2 כנופיות פשיעה נוספות מהעיר אשדוד במהלך השבוע החולף, בגין עבירות של פשיעה אלימה וכוונות פגיעה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך