בחירת פלטפורמת bi לניטור פעילות עסקית

הבינה המלאכותית שינה את המציאות אותה הכרנו עד לפני כמה שנים. כיום המון חברות משתמשים בפלטפורמות בינה מלאכותית כדי לבחון את הפעילות העסקית שלהם. אותן פלטפורמות מספקות תמונת מצב אמינה ומדויקת, כזאת שניתן יהיה להתבסס עליה גם בהמשך. הבינה העיקרית מגיעה כאשר בחירת פלטפורמת bi נמצאת על הכתפיים שלכם, ולא תמיד זה פשוט. כיום ישנן המון פלטפורמות שונות, ולכל אחת מהן יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תעשו בחירה נכונה ומושכלת, שתביא אתכם בדיוק לתוצאה הרצויה. לא עוד מציאות בה אתם עובדים קשה, ולא באמת מסוגלים לקצור את הפירות הרצויים
תמונה: FREEPIK

הערכת צורכי הארגון וקביעת יעדים

פלטפורמת bi מתקדמת תהיה כזאת המתאימה לארגון או לחברה כמו כפפה ליד. לא בטוח שכל פלטפורמה המשווקת בשוק תתאים לכם, ותביא אתכם בדיוק לתוצאה הרצויה. כדי שלא תעבדו קשה לחינם, יהיה עליכם קודם כל לקבוע את היעדים אותם תרצו להשיג. ברגע שאתם מבינים מהם היעדים הרצויים, יהיה קל להבין איזו פלטפורמה תממש אותם. מבלי שתעשו עבודת שטח מקדימה ויסודית, כל בחירה שתעשו תביא איתה סימני שאלה רבים. 

אופן השימוש וחווית המשתמש

כל פלטפורמת bi מתקדמת בנויה בצורה שונה, גם אם על פניו הפלטפורמות נראות אותו הדבר. ברגע שנכנסים אל תוך הממשק עצמו מגלים כי יש לא מעט הבדלים בין הפלטפורמות השונות. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבחון את אופן השימוש, ואת חווית המשתמש. ברגע שיהיה לכם נוח להשתמש בפלטפורמה, אין ספק כי התוצאות ידברו בעד עצמן. במקרים בהם הפלטפורמה תהיה מסובכת ולא ברורה, לא בהכרח תרצו להשתמש בה על בסיס קבוע. לכן שווה להקדיש זמן לעניין הזה, ולא תגלו אותו רק בדיעבד אחרי רכישת הפלטפורמה.

רמת האבטחה ומידת הפרטיות

בתוך פלטפורמות bi נמצאים פרטי מידע רבים אודות העסק והלקוחות. אינכם רוצים להגיע למצב בו המידע הנמצא בתוך הפלטפורמה יזלוג אל הידיים הלא נכונות. מבחינתכם ישנה חשיבות עליונה לשים לב לרמת האבטחה, ולמידת הפרטיות בתוך הפלטפורמה הנבחרת. כך לא תחששו שמישהו יגע בדברים או ישתמש בהם בצורה בעייתית. בפלטפורמות של חברות בינלאומיות כמו קליקסנס, לא אמורות להיות בעיות בהקשר הזה. אתם מבחינתכם תוכלו להיות רגועים, ולהשתמש בפלטפורמה בלב שלם.

עלות הפלטפורמה ביחס לתמורה

אי אפשר לבחור פלטפורמת bi מתקדמת מבלי להתייחס לסוגיית העלות הכספית. במרבית המקרים העלות תהיה חודשית או שנתית, ולא פעם הסכום יהיה גבוה ממה שאתם מצפים או יודעים. הרצון הטבעי יהיה שבזכות הפלטפורמה הנבחרת תוכלו להגדיל את המכירות – ובכך להכניס הרבה יותר. השוואת מחירים בין הפלטפורמות השונות תסייע לכם להשיג בדיוק את התוצאה הרצויה. תבינו היטב מהי העלות הסטנדרטית, ומדוע המחירים משתנים בין כל אחת מהפלטפורמות המוצעות.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך