רק זה היה חסר למכבי אשדוד – מקום אחרון בליגה

בעקבות ניצחונה המפתיעה אתמול , של האחרונה ערב המחזור, בני הרצליה על מכבי ראשל"צ, המוליכה,84:67. אשדוד היא היחידה בליגה ללא ניצחון וירדה למקום האחרון . מחר מחכה לה משחק מול אילת בבית (19.30). עכשיו היא חייבת ניצחון.
כל הליגה על הגב שלהם. שחקני מכבי אשדוד

ערב המשחק מול הפועל אילת, ירדה מכבי אשדוד/ באר טוביה, למקום האחרון בליגה. לא בגלל שהפסידה, אלא בגלל שהאחרונה ערב המחזור, בני הרצליה, הפתיעה אתמול (מוצאי שבת) בניצחון גדול על המוליכה, מכבי ראשל"צ 84:67. בני הרצליה נחלצה מהמקום האחרון ולשם ירדה, מכבי אשדוד.

עכשיו אשדוד חייבת ניצחון. אומנם בקבוצה מדברים על העובדה שתמיד פתחו במאזן שלילי של 7:1 בכל העונות האחרונות, אבל ללא ספק להגיע למשחק מהמקום האחרון לא מוסיף לקבוצה.

לאשדוד מצפה משחק לא קל, למרות שהוא בבית, מול אילת (שני, 19.30) שגם היא מאכזבת בוודאי לעומת העונה שעברה עם 2 הפסדים וניצחון אחד, רחוק מאוד מיכולתה בעונה שעברה. כך ששתי הקבוצות מגיעות במצב לא טוב, כשניצחון ירגיע את העניינים אצל האחת, אבל יגרום ללחץ רב יותר אצל האחרת. יהיה מעניין.

בקבוצה מאשדוד קראו שוב לאוהדי הקבוצה להגיע ולדחוף אותה , במיוחד בימים האלה ובמצב הזה. התקווה היא לניצחון שירגיע את המערכת. במקרה של הפסד, ברור שיצטרכו להיות שינויים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך