רגע מאסון

סוכל ניסיון חיסול הלילה בעיר – 4 חשודים נעצרו בתום מרדף

חשד: סוכל ניסיון חיסול בעיר אשדוד כחלק מתכנית 'חוף מבטחים' של מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן למאבק ובלימת הפשיעה החמורה בעיר אשדוד - 4 חשודים נעצרו הלילה בתום מרדף בעיר אשדוד כשברשותם אקדחים, רובה, אלה נשלפת, שחפצים, מסכות, סכינים וכסף.

לאור אירועי האלימות והפשיעה החמורה שתרחשו בשבועות האחרונים בעיר אשדוד ובמטרה לצמצם לגדוע את רצף האירועים ולפגוע בעבריינים, החליט מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן על תכנית

'חוף מבטחים' שמתבצעת תחת פיקודו של מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רועי ולדמן, בה סומנו היעדים המרכזיים המחוללים את הפשיעה האלימה על מנת להביאם מאחורי סורג ובריח ובמקביל להמשיך לפעול בנחישות למען ביטחונם של תושבי העיר.

לאחר שנעצרו השבוע 3 חברי כנופיית פשיעה מהעיר בחשד לעבירות אלימות חמורה, פעילות המשטרה בעיר אשדוד נמשכת בשילוב יחידות טקטיות משטרתיות על מנת להגביר את הלחץ על העבריינים ולסכל את כוונותיהם להוציא לפועל פיגועים פליליים.

בפעילות מבצעית ממוקדת מודיעין של משטרת אשדוד יחד עם חטיבת סה"ר של המחוז הדרומי, הלילה סמוך למגדלי K באשדוד, עצרו השוטרים לבדיקה 2 רכבים מהם ניסו להימלט 4 חשודים (20-30, אשדוד ואופקים)שלאחר מרדף קצר נעצרו. בחיפוש שערכו השוטרים ברכבים נתפסו 2 אקדחים טעונים, רובה 'קרלו', סכינים, אלה נשלפת, שכפצים, מסכות פנים, מכשירים ניידים ו כ 11 אלף שקלים במזומן.

blank

בנוסף נתפסו 2 הרכבים ששימשו את החשודים.

לפי החשד, בכוונתם של החשודים היה להוציא לפועל פגיעה פלילית באמצעות אותם כלי נשק, הם הועברו לחקירה בתחנת אשדוד שבסיומה יובאו בפני בימ"ש השלום לדיון בעניינם.

קרדיט דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך