התזמורת האנדלוסית אשדוד – פותחת את עונת המנויים 2016

עונת המנויים החדשה של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד יוצאת לדרך.

שימורה של מסורת הפיוט והמוזיקה האנדלוסית ממשיך אל שנת פעילות חדשה ומלאה תכנים מרתקים. עונת המנויים המורכבת מארבעה קונצרטים במהלך השנה מביאה לקהל את הזויות השונות של המוסיקה האנדלוסית מפיוטים קלאסיים מתוך שירת הבקשות ועד להשפעות הישראליות אותן סופגת התזמורת. על במה אחת נוכל למצוא את בכירי הפייטנים והסולנים יחד עם אומנים מהארץ ומחו"ל.

חיים לוק, אמיל זריהן, בנימין בוזגלו, מני כהן משה לוק ינעימו לנו בקולם תוך שיתוף פעולה עם אומנים מספרד, מרוקו וישראל כדוגמת יונתן רזאל וזהבה בן. על הקונצרטים ינצחו השנה סיון אלבו-בן חור, מיכאל וולפה ותייסיר אליאס מתוך רפרטואר מגוון ומסקרן שהכין היועץ המוסיקלי יורם אזולאי.

יעקב בן סימון, מנכ"ל התזמורת האנדלוסית אשדוד:
"הקונצרטים בעונת המנויים הם ההזדמנות של התזמורת להפיק וליצור הפקות מקור תוך חשיפה לקהלים שונים של עולמה העשיר של מסורת הפיוטים והמוסיקה האנדלוסית. עונת המנויים מביאה את הסגנונות השונים וההשפעות אותן עברה המוסיקה האנדלוסית במשך מאות בשנים. אלפי המנויים ברחבי הארץ המגיעים אל הופעותיה של התזמורת נותנים לנו את הכוחות להמשיך ליצור ולהביא בפניהם שוב ושוב תוכניות מרתקות".
על המופעים:

"בין סביליה לטטואן"– דיאלוג מוזיקלי בין דרום ספרד לצפון מרוקו שילוב בין גדול הפייטנים רבי חיים לוק לאנסמבל שקארה שיציגן מוזיקה עממית מרוקאית- ערבית יחד עם פריטות גיטרה ספרדיות ואמני פלמנקו.
ta

"קול זהב"– הזמרת זהבה בן בשיריה הקלאסיים ועיבודים מיוחדים של התזמורת האנדלוסית יחד עם הסולן הבינלאומי אמיל זריהן.
ze

"שירת המקום"– היוצר והזמר יונתן רזאל שזכה בפרס היצירה מטעם אקו"ם על יצירה ישראלית במסורת היהודית בשיריו, בשילוב עוצמתי עם הפייטנים האנדלוסיים: מימון (מני) כהן ומשה לוק.
shira

"גשר מוזיקלי"– בקונצרט חגיגי תארח התזמורת האנדלוסי יחד עם הסולן בינימין בוזגלו אמנים ממרוקו, המהווים את מרכז המוזיקה האנדלוסית העולמית.
g

עונת המנויים מתקיימת באולמות המרכזיים ברחבי הארץ:
מוזיאון תל אביב, תיאטרון ירושלים, המשכן לאומנויות אשדוד, היכל התיאטרון קרית מוצקין והמשכן לאומנויות באר שבע. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בעונת המנויים החדשה. חוויה מוסיקלית מרתקת המציגה את הפנים הרבות של העושר העצום הטמון במוסיקה האנדלוסית.

לפרטים ולרכישת מנוי 1-800-693-693 : www.andalusit.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך