עובדי המועצה הדתית הפתיעו את היו"ר בלשכתו

בהשתתפות הרב הראשי רבי חיים פינטו, עלו לברך ברכת מזל טוב את היו"ר הרב עובדיה דהן לרגל בחירתו בתפקיד בפעם הרביעית. הרב דהן: "בקרוב נחנוך שני מקוואות טהרה חדשים". הרב פינטו: "לשמחתנו כולם בחרו בך פה אחד ללא התנגדות וזה דבר נדיר ברוך ה'".

הפתעה מיוחדת ומרגשת הכינו עובדי ועובדות המועצה הדתית ליו"ר הנבחר הרב עובדיה דהן לתפקידו שוב בפעם הרביעית, כאשר הכינו מגשי עוגות ושתיה בלשכתו, לשם עלו כולם בזה אחר זה ובראשם הרב הראשי רבי חיים שמעון פינטו.

צוות העובדים והעובדות התכבדו בברכות, שתו לחיים ובירכו את הרב דהן לרגל היבחרו שוב לתפקידו.

blank

הרב עובדיה דהן שכולו היה נרגש, פתח בדברי תודה וברכה בתחילה לרב הראשי רבי חיים פינטו, ולכל העובדים והעובדות, ואמר, השבחים שקיבלנו על המועצה הדתית, בעצם כולכם יחד שותפים להצלחה, כל אחד במחלקה שלו, אמרתי לכבוד הרב, ב"ה יש לנו עובדים יקרים שיש להם עין טובה, כולם כאן שרשרת אחת ומחוברים בתפקיד החשוב לשרת את הציבור בסבר פנים יפות, בדבריו פנה לעובדים ולעובדות שעלינו להשתדל יותר, לתת שירות במאור פנים ובהתחשבות, שנקבל את כולם בשמחה ובמאור פנים.

שר הדתות הרב מלכיאלי אמר, שאנו מהוים סמל ודוגמא והציע לראשי מועצות דתיות שיבואו לאשדוד ללמוד מאיתנו, שבח זה מגיע בזכות העבודה השוטפת שלנו יחד עם הרב פינטו, כבוד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואתם העובדים והעובדות.

blank

שבחים וציונים לשבח זה מחייבים אותי, אך לא פחות מחייב את כל הצוות במועצה הדתית. בדבריו סיים בבשורה משמחת שבע"ה עומדים אנו בקרוב לחנוך מקוה טהרה ששופץ ובעצם נבנה כולו מחדש ברובע ד' ע"ש מרת סימי אבוחצירא ע"ה רעיתו של רבי פנחס אבוחצירא ז"ל מי שכיהן בעבר כיו"ר המועצה הדתית. גם ברובע טו' אנו בשלבי סיום ממש, של מקוה טהרה חדש לגמרי מתחילה ועד סוף.

לסיום נתן סקירה קצרה על הפעילות השוטפת של המועצה בימים אלו של חודש אלול לקראת ראש השנה והחגים בבדיקת תפילין ומזוזות לציבור, קורס לתקיעת שופר, הכנת פוסקי הלכה לסוכות הוראה לארבעת המינים ועוד.

blank

הרב הראשי רבי חיים שמעון פינטו לאחר שבירך על היין, בירך ברכת "לחיים" את הרב עובדיה דהן ונשא דברי ברכה קצרים ואמר, הנך ראוי והגון להמשיך את התפקיד כיו"ר המועצה הדתית, זכית לבחירה מן השמים כנאמר, מעשיך יקרבוך ואכן ב"ה ראינו במעמד, כולם בחרו בך פה אחד ללא התנגדות וזה דבר נדיר ברוך ה' ובירכו, הקב"ה ימלא משאלות ליבך לטובה תמשיך להנהיג את המועצה הדתית כמו שאתה מנהיג אותה, עם הרבה נחת ושמחה.

את מסכת הברכות, חתם הרב חיים בן חמו מרבני המועצה הדתית ואמר, שזכינו שוב שהרב עובדיה דהן ממשיך בתפקידו לכהן כיו"ר המועצה הדתית לשמחת כולנו, לפעול ולעשות למען הכלל בכל נושאי שירותי הדת בעירנו, ויזכה לראות ברכה והצלחה בתפקידו החשוב לזכות את הרבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך