נחבל באף במהלך עבודתו וכתוצאה מכך קיבל פיצוי בסך של מעל 200,000 ₪

א', המתגורר באחד הישובים הסמוכים לעיר אשדוד, ועובד בתפקיד אב בית בבית ספר, נחבל באף במהלך עבודתו. כתוצאה מכך, פנה למשרד עורכי-דין אוראל לוי על מנת לברר את זכויותיו. צוות המשרד הסביר לו כי בעקבות התאונה הוא זכאי להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי, וכן לחברת הביטוח בה היה מבוטח בפוליסת תאונות אישיות. לאחר הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי וכן לחברת הביטוח, זכה א' למענק חד פעמי כולל של כ – 200,000 ₪
עו"ד אוראל לוי

א' בן 29, המתגורר באחד הישובים הסמוכים לאשדוד, לפני כשנה וחצי עבר תאונה במהלך העבודה, בה נפגע באפו. כתוצאה מכך, פנה א' לקבלת טיפול רפואי, בה הומלץ לו על ניתוח עקב הפגיעה.

כתוצאה מהפגיעה, פנה א' למשרד עורכי-דין אוראל לוי על מנת לברר את זכויותיו. צוות המשרד הסביר לא' כי בעקבות התאונה הוא זכאי להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי כנפגע עבודה, וכן לחברת הביטוח בה היה מבוטח בפוליסת תאונות אישיות.

 

לאחר עיון מעמיק בתיעוד הרפואי של א', הוגשה על-ידי משרד עורכי הדין אוראל לוי תביעה במוסד לביטוח הלאומי להכרה בו כנפגע עבודה, תביעה אשר אושרה. כמו כן, בעקבות הפגיעה הקשה באפו של א', משרד עורכי הדין אוראל לוי , הגיש תביעה נוספת לביטוח לאומי לקביעת נכותו של א'. בהמשך לכך, התקיימה וועדה רפואית, בה הציגו עורכי-הדין בפני הוועדה הרפואית מדרג ראשון את המסמכים הרפואיים אשר מעידים על מצבו הרפואי, ולאחר בדיקה קלינית, קבעה הוועדה הרפואית מדרג ראשון, כי הלקוח נותר עם נכות בשיעור של 20% בגין הפגיעה באף. בהתאם לקביעה זו קיבל הלקוח מהמוסד לביטוח לאומי מענק חד פעמי של 100,000 ₪ וכן קצבה חודשית לכל החיים.

 

לאחר קביעת הביטוח הלאומי, משרד עורכי דין – אוראל לוי, פנו בדרישה לחברת הביטוח בה היה מבוטח א' בפוליסת תאונות אישיות, אשר זאת תפצה את א' בגין נזקיו בהתאם לכיסוי הביטוחי. בהמשך לכך זומן א' לבדיקה אצל מומחה מטעם חברת הביטוח, כאשר בבדיקה היה מלווה הוא על-ידי עורך דין מטעם משרד עורכי הדין אוראל לוי, ולאחר שמיעת טענותיו ועיון בתיעוד הרפואי והבדיקה הקלינית, קיבל את טענות עורך הדין ממשרדו של עורכי הדין אוראל לוי, וקבעה את נכותו בשיעור של 25% בגין החבלה באף.

 

קביעה זו זיכתה את א' במענק חד פעמי של 91,395₪, זאת בנוסף לפיצוי שקיבל ויקבל מהביטוח הלאומי לכל חייו.

 

אוראל לוי – משרד עורכי דין

📞 08-8009192 | 050-252-5695

🖥 https://olevi-law.com

אורט 18 אשדוד

office@olevi-law.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך