איך יודעים איזה שכונות באשדוד מחוברות לתשתית הסיבים המהירה

האינטרנט היום מלווה אותנו ממש בכל תחומי החיים. אנחנו לא יכולים בכלל לדמיין את החיים שלנו במידה רבה, בלי אינטרנט. אנחנו משתמשים בו כדי לעבוד, כדי לראות סרטים, כדי להמשיך ולקחת חלק פעיל ברשתות החברתיות, כדי להזמין אוכל ומוצרים שונים הביתה וכן הלאה. זוכרים את התקופה בה היינו צריכים להמתין שעות עד שהסרט ירד או עד שנצליח לשלוח איזו מצגת חשובה בעבודה? פשוט משום שספקית האינטרנט לא ידעה לספק לנו את המענה המושלם בצורה מיטבית? במאמר הבא אנחנו הולכים לדבר על השינויים שהביאו הסיבים המהירים לחיים של כולנו. נסביר איך הם יכולים לעזור לנו ובעיקר, נעזור לכם להבין מבעוד מועד, האם אתם צריכים לעבור ספק אינטרנט ואם כן, איפה תמצאו את הדיל המשתלם ביותר. רוצים לשמוע עוד? מעולה, המאמר הזה מיועד לכם. בואו נצא לדרך עכשיו
Photo by Possessed Photography on Unsplash

מה היתרון הבולט של סיבים על פני אפשרויות אחרות 

עד לפני זמן לא רב, כמעט כל משקי הבית בישראל עבדו על אינטרנט אשר נחשב היום, בעולם המערבי למיושן. מדובר על תשתית העונה לשם DSL. אלו חוטי נחושת אשר מחוברים לארון תקשורת, של בזק בדרך כלל, משם האינטרנט מתחבר לבתים. החיסרון של הטכנולוגיה הזו הייתה העובדה כי זו מוגבלת. קודם כל במהירות הגלישה. במקרה הטוב אנחנו מדברים על מהירות גלישה של עשרים מגה פחות או יותר ולא מעבר לכך. בנוסף, מדובר על תשתית מוגבלת בסך הכל. כלומר, פעילות שונה במחשבים שונים יכולה להאט את האינטרנט של כולם. למשל, אם אתם רוצים להעלות חבילה של תמונות לדרייב, יכול להיות כי תמצאו את עצמכם בסיטואציה בה בת הזוג או אחד הילדים, לא יכולים להשתמש באינטרנט, פשוט משום שהפעולה שלכם תופסת את כל הקו. אגב, הבעיה המשמעותית ביותר בנושא הזה הופיעה בתקופת הקורונה. לא שלפני זה לא היו בעיות ואנחנו רואים איך בשנים האחרונות כולנו משתמשים עוד ועוד באינטרנט. אבל, אנחנו ראינו בתקופת הקורונה, בימים בהם כל בני המשפחה בילו שעות ארוכות בבית אחד ולמעשה, לא עשו דבר חוץ מלהשתמש באינטרנט, כמה חשוב זה להתקדם.

תשתית סיבים מאפשרת לנו להתקדם לעולם חדש. תשתית כזו תומכת במכשירים חכמים. מהירות הגלישה יכולה להגיע גם ל300 מגה, מה שכמובן עושה הבדל עצום בין התשתית הקודמת לזו הקיימת עכשיו. הסיבים בנויים על טכנולוגיה מיוחדת בה הסיבים מתקשרים אחד עם השני באמצעות גלי אור. מה שהופך את מהירות הגלישה והתקשורת מהירים כל כך. אנחנו מדברים על כמו עולם חדש לחלוטין. האמינו לנו, ברגע שתגלו את הטכנולוגיה החדשה, לא תצליחו להאמין על עצמכם כי בעבר, הייתם תלויים בטכניקה מוקדמת יותר. 

עם זאת, לא בכל מקום אפשר למצוא תשתית חכמה 

הבעיה היא לא עם הטכנולוגיה. האנושות למדה איך להתמודד עם שורה ארוכה של אתגרים. הבעיה היא עם העובדה כי התשתית, תשתית הסיבים עדיין לא פרוסה בכל הארץ. מרבית חברות התקשורת עובדות בימים אלו על פריסה של סיבים. אבל מדובר על תהליך אשר לוקח זמן. בדיקת סיבים אופטים לפי כתובת תאפשר לכם להגיע אל הספקית הטובה ביותר עבורכם. שימו לב, כל חברה תציג את הנתונים שלה בנפרד. לכן, אם אתם רוצים לייעל את התהליך, ההמלצה שלנו היא להיכנס למנגנון שיכול לערוך עבורכם בדיקת סיבים אופטים לפי כתובת, עבור כל החברות המובילות בשוק. 

לאחר שתבררו את העניין הזה, תוכלו להיכנס לפרטים ולהבין איזו מבין החברות מעניקה לכם את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם. זה הזמן לעשות את השינוי ולהתקדם לעולם חדש. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך